FrustoL Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 spør igjen, hva bruker folk til og recorde med? utenom fraps, som ikke virker... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 spør igjen, hva bruker folk til og recorde med? utenom fraps, som ikke virker... Version Fraps har du? Funker fint her. Ellers så har du jo Playclaw, og nye Action!. Har alle 3. Er greit å ha. :!: Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Flere en meg som har lagt merke til at det endelig er kommet Kø system for å komme seg inn på fulle servere ? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 spør igjen, hva bruker folk til og recorde med? utenom fraps, som ikke virker... Som ikke virker?? Åssen det? Bruker Fraps og den virker. Bruker du cracked utgave så virker den sikkert ikke som den skal hehe Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Fraps funker fint til alt her, dvs en universal fps måler. Hva i allverden skal jeg sitte å recorde en spillsesjon for? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 spør igjen, hva bruker folk til og recorde med? utenom fraps, som ikke virker... Kan anbefale Dxtory. Veldig bra. Trolig det beste der ute. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Flere en meg som har lagt merke til at det endelig er kommet Kø system for å komme seg inn på fulle servere ? Jepp, på tide! Konsollene har jo hatt dette siden lansering Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bare meg som har merket at det tar lengre tid å koble seg på servere etter patchen? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Spørsmål: Er det "mulig" å baserape når man spiller på det angripende laget i rush? Kjørte tanks rundt basen og drepte en del snipere + trehundremeters-RPG-ingeniører, et par-tre stk spawnet foran tanksen og døde av skadene. De begynte selvsagt å whine i chatten... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 HAHA... uff... nei. Jeg synes det er helt greit å skyte på det som skyter på deg -fiender- samme hvor dem er. Lenke til kommentar
frds Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvordan slår du av UI? får det ikke til med kommandoen "UI.DrawEnable" Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Når man spawner på noen få bestemte plasser, mener du da at det er greit å stå der med en tanks og rape? Jeg sier ikke at det er det som skjedde i tilfellet her, men spawnrape er smålig. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Høres mer ut som spawn-camping(om det finnes et slikt begrep). Har jeg klart å komme meg inn i fiendens spawn område på Rush, så gunner jeg bare på. Jeg gidder i alle fall ikke la være å skyte om det dukker opp en spawn foran meg/ved siden/bak. Går det ann å skyte dem så skyter jeg dem. Enkelt og greit Men; helt enig.. det er usportslig å legge seg for å campe et spawn område. På samme måte som folk camper i non-cap, på servere som har spawnrape regler, og skyter ut. Endret 25. november 2011 av Cri Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bare meg eller er F2000 overpower? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bare meg eller er F2000 overpower? Overraskende mange OP eller irriterrende våpen i BF3 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Veldig å folk syter over såkalt OP våpen i BF3 da =P Det at man dør ofte av et bestemt våpen betyr ikke at det er OP. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bare meg som har merket at det tar lengre tid å koble seg på servere etter patchen? merket det samme selv siden patchen og, det tar betydligere lengere tid å koble seg til serveren og komme inn. skjønner ikke helt hva dice har gjort som gjør at det tar lengre tid. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Flere som får "Battlefield 3.exe has stopped working" hver gang ved første kjøring? (kun første gang etter pc er skrudd på, hvis jeg gamer og avslutter spillet, men tar det opp igejn etterpå uten at PCen har vært avslått så funker det) Patchen endra ikek den skt lange loading-tiden hos meg btw. (også kun i starten) Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ja jeg får og den ved første kjøring i 90% av tilfellene. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Bare meg eller er F2000 overpower? Så vidt meg bekjent har den lengre reloadtid enn snittet, men mindre vertikal rekyl enn snittet, så den har ikke bare positive egenskaper. Endret 25. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå