Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Ea Store var seriøst perfekt til BC2. Pre-loada spillet flere dager før og fikk spille lenge før release/Steam. Syke nedhastigheter også. Null stress. EA Download Manager fjerner du bare etter du har lasta ned, og så har du filene lagret på ekstern HDD forever. fordelen med Steam er jo selvfølgelig at du har alle spillene samlet på ett sted, men patchene kommer senere. (kanskje bare noen timer senere, but still. det var i hvert fall det jeg fikk inntrykk av i bc2)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MG3 er LMG, sånn strengt tatt (selv om den oppfyller noen krav til MMG). Browning M2, som vel er 12,7 mittersen er HMG.

Bygeild med MG3, ja. MG3 brukes til suppressive, og scenariet som oppstår i Battlefield med at en medic løper rundt med en stor sekk og MG3 i nevene, og tømmer et 200-skudds belte på de 3-4 sekundene det tar, fra stående/løpende posisjon = ikke helt realistisk.

Er helt ulogisk at klassen er bygget opp slik ja....Medic klassen bør jo vere fleksibel og lett utrsustet mtp. at det kan bli rimelig hektisk ute på slagmarken ;)

Håper klasseinndelingene får en overhaling til BF3 ihvertfall :)

Enig der.

Eventuelt bør det være overklasser og underklasser, som f.eks:

Assault/Storm: Shotgun eller SMG/flashbangs

Assault/Light: Assault rifle med granatrør

Assault/Heavy: LMG/ammo box

• Liker 3
Lenke til kommentar

Spec-ops/infiltrator - C4, silencer, miner

Assault - GL og granater + Anti Air Gun som secondary

Support (mulig å gi ammo)

Sniper - C4 og/eller claymore

Medic - sier seg selv

Engineer - SMG/små våpen, Repair tool.

Anti Tank - Shoulder-fired missile/AT4/RPG.. og AT Mines

All denne mergingen av klasser ødelegger alt. BF2 klassene var nice. Alt som trengs er faction våpen, at ingen lag har like våpen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, com-rose er et must i et skikkelig BF spill. Ufattelig hvor mye jeg savnet enkle ting som å si "takk" enkelt og hurtig ingame i Bad company 2...Og muligheten til å spørre om ammo/medic uten å ha LOS til fyren er gull...

Endret av MrLee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

VOIP er ikke ett savn, Sitter på skype eller vent/teamspeak uansett. Dessuten var det for mange tullinger som ikke gjorde annet enn å bråke eller spille musikk i de public VOIP spillene jeg har vært med på.

Men når de tar bort VOIP, så blir com-Rose desto mer viktig!

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Vel, jeg likte veldig godt mulighetene for voip internt i squaden i BF2. Ble sjelden/ nesten aldri plaget av unger, drittunger og generelt bråk. Selvfølgelig hater jeg det og, men det skjedde så sjelden i BF2 at det var nada problem. Virket ikke som om den gjennomsnittlige drittungen gadd å bruke mikk.

Uansett, det var 6 stykker i en squad. Om du skulle være uheldig å møte på en drittunge, var det to tastetrykk for å dempe han. Jeg husket hvor mye kulere spillet ble for meg når jeg kunne begynne å kommunisere med de andre i squaden helt fritt.

Og mtp dere som tydeligvis har møtt mange plagsomme folk over voip burde det vel ikke være veldig vanskelig å implementere en "Mute All" knapp. Så kan vi som liker å snakke iallefall få gjøre det!? :yes:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...