Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Huff ser ser er mange med ustabile maskiner her gitt... Det som er «morsomt» er at på min iMac er spillet dønn stabilt, både før og etter patchen! Så da konkluderer jeg med at iMac er stabil konstruksjon å spille BF på! Som nevnt tidligere, det utsagnet der ligger var bare humoristisk rettet mtp. ett tidligere innlegg noen sider tilbake Henholdsvis denne: Ikke det gram mere stabilt her i gården ihvertfall. Pissgreier Ikkje ea sin feil at du har ustabil datamaskin Nå er det en god del som rager over at spillet fungerer værre etter patchen da Det var jo ment humoristisk ment i fra min side også.. det at spillet fungerer knirkefritt på noe.. som mange kaller for dritt.. nemlig Mac! Går jo ikke an spille på en Mac må vite! Lenke til kommentar
Halky Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Men det var da som pokker... Etter denne nye patchen som ble sluppet i går så er fortsatt feilen der... Trodde virkelig de skulle klare og rette opp i denne feilen jeg men... Hater denne forpulte feilen som kommer hele tiden her hos meg: Game disconnected: your connection to the server timed out. Kan omtrent bare spille i 15-20 før jeg da blir kastet ut... Er det bare meg eller er det flere her som sliter med denne feilmeldingen? Begynner å bli mektig irritert over den nå da den ødelegger så utrolig mye for spillet. Blir ikke noe gøy og spille spillet en gang for jeg vet aldri hvor lenge jeg blir ingame Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Haha. Nei du, DICE er dårlige på å fikse ting. Når selv BC2 har problemer, som har vært der siden launch så er ting som det er. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Opplevd "turbulens" i BF3 er laggy server, intent annet. Laggy server? :/ Joiner alltid de serverne med sånn rundt 60 i ping, det er jo ikke gale. Opplever aldri noe som helst lagg på de serverne heller.. Har kompiser som ikke har opplevd noe som helst turbulens, så at DICE har laget dette i spillet kan ikke stemme. Eller vent, fløy nettopp. Ingen turbulens. Er det laggy servere da? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Herig, spiller en runde har kd 1-10... Prøver å få en kill med TV missile, men alle de 20-30 jeg har skutt skifter bare retning når de treffer heli/jet... Gøyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Skjønner ikke hvorfor de gjorde stinger dårligere, er jo umulig å ta ut heli/jagerfly -.- De får jo reloaded flares før jeg rekker å locke de igjen, idiotisk valg.. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Updaten har kommet ja? Står ingen ting om noen update hos meg, og får til å spille.. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Joiner alltid de serverne med sånn rundt 60 i ping, det er jo ikke gale. Opplever aldri noe som helst lagg på de serverne heller.. Ehem, deg om det. Er det noen som har opplevd at MBT'n din SELVEKSPLODERER?! Jeg og en kamerat satte ut med godt mot fra deployment på Kharg Island igår.. så sprengte tanksen.. helt ut av det blå - "suicide". Jaja, om ikke annet fikk vi noe å le av Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Dette er veldig OT men hva mener folk når de sier "deg om det" ? Høres så snodig ut. Har svært skjeldent problem med lagg. Joiner servere med sånn ca 40-60 i ping. Endret 23. november 2011 av -Léon- 2 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 https://stalkdice.ep.io/ For dere som vil ha DICE dog tags 1 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Dette er veldig OT men hva mener folk når de sier "deg om det" ? Høres så snodig ut. Har svært skjeldent problem med lagg. Joiner servere med sånn ca 40-60 i ping. Vel, at vi er uenig så typ "snakk for deg selv". Personlig blånekter jeg å spille med 50+ responstid, det blir for mye lag til at det er spillbart i mine øyne. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ny patch rundt gjørne. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) wtf?????? Et eller annet som gjør at jeg ikke tror helt på det.. Kan jo være serverpatchen, den ødela jo en del. Endret 23. november 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 får bare svart skjerm i bf3 nå, har lyd og alt. Men bare svart skjerm. wtf. Var helt fint før denne patchen..? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ny patch rundt gjørne. Kan vel være hvilken som helst chat det vel? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det er ikke slik EA sin chat support ser ut. Og forøvrig, om det så skulle være. De folka lirer av seg det merkeligste av svar, så den ville jeg tatt med en stooor klype salt. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Updaten har kommet ja? Står ingen ting om noen update hos meg, og får til å spille.. Update skjer automatisk i Origin EDIT: Noen som har prøvd de nye driverne for AMD (11.11a), og kan rapportere om nevneverdig optimalisering? Endret 23. november 2011 av hightow Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Joiner alltid de serverne med sånn rundt 60 i ping, det er jo ikke gale. Opplever aldri noe som helst lagg på de serverne heller.. Ehem, deg om det. Er det noen som har opplevd at MBT'n din SELVEKSPLODERER?! Jeg og en kamerat satte ut med godt mot fra deployment på Kharg Island igår.. så sprengte tanksen.. helt ut av det blå - "suicide". Jaja, om ikke annet fikk vi noe å le av Det var ikke noen som TV missila dere da? Vet ikke helt hvorfor du skulle få suicide, men helt buggfritt er ikke dette spillet Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 får bare svart skjerm i bf3 nå, har lyd og alt. Men bare svart skjerm. wtf. Var helt fint før denne patchen..? Russian edition?;p søk en av mine siste poster i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå