Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njah, det ryker(!) ikke fra karen slik det gjør på "originalposteren". Er det én ting som er tøft og som virkelig roper "battle hardened" mot deg, så er det når det ryker fra soldater som kommer gående mot deg. Da er det bare å kaste fra seg våpen og løpe fortest mulig bort! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer litt på hvor jeg skal forhåndsbestille det. Ser Spaceworld har det til 348 kr, ukjent release, mens Sibas har det til 335 kr. - 10 Desember.

 

Noen som har noen erfaringer med hvor kjappe disse to er til å sende ut forhåndsbestilte spill, og evt noen bedre priser?

Hvorfor ikke bare vente noen måneder, så se når evt andre selger det?

 

Jeg skal iallefall kjøpe det på Steam.

Lenke til kommentar

Skytes egentlig veldig sjeldent fullauto i strid. Da faktisk en kule er svært dødelig kontra CoD full auto

 

Unntaket er når man skyter støtteild med maskingeværet (altså en LMG eller et SAW, ikke vanlig automatrifle som M16 eller HK 416), da disse våpnene er designet kun for å legge masse ild i generell retning målet, ikke som skarpskyttervåpen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer litt på hvor jeg skal forhåndsbestille det. Ser Spaceworld har det til 348 kr, ukjent release, mens Sibas har det til 335 kr. - 10 Desember.

 

Noen som har noen erfaringer med hvor kjappe disse to er til å sende ut forhåndsbestilte spill, og evt noen bedre priser?

Hvorfor ikke bare vente noen måneder, så se når evt andre selger det?

 

Jeg skal iallefall kjøpe det på Steam.

Enig.

 

Hvis det skranter såpass at du vil spare penger på slikt, for all del, men min erfaring er at man aldri forhåndsbestiller spill fra andre enn dedikerte spillbutikker hvis man vil ha spillet på/før launchdato. Det er nemlig bare disse som (som regel) forstår viktigheten for kunden å ha spillet ved launch.

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvor jeg skal forhåndsbestille det. Ser Spaceworld har det til 348 kr, ukjent release, mens Sibas har det til 335 kr. - 10 Desember.

 

Noen som har noen erfaringer med hvor kjappe disse to er til å sende ut forhåndsbestilte spill, og evt noen bedre priser?

Jeg bruker game.no. De har som regel de beste prisene av alle og i tillegg er faktisk frakt inkludert i prisen! Pleier å få spillet i posten på releasedato.

Jeg bestilte Battlefield 3 Lim.Edt. for kr. 349,- derfra.

 

Jeg ville uansett ikke ventet til det kommer på Steam da det er trolig at det skjer på releasedagen eller senere pga. at det er et EA spill. Dersom dete er tilfellet får man altså ikke forhåndsbestilt og mister dermed muligheten til å få med gratis ekstra bonus maps. Og hvem i all verden vil vel ikke ha med en gratis remake av Karkand!!

Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm, vi lærte å alltid skyte i byger med MG3 og 12.7, sjelden med full auto. Men disse er vel HMG.

 

MG3 er LMG, sånn strengt tatt (selv om den oppfyller noen krav til MMG). Browning M2, som vel er 12,7 mittersen er HMG.

 

Bygeild med MG3, ja. MG3 brukes til suppressive, og scenariet som oppstår i Battlefield med at en medic løper rundt med en stor sekk og MG3 i nevene, og tømmer et 200-skudds belte på de 3-4 sekundene det tar, fra stående/løpende posisjon = ikke helt realistisk.

Lenke til kommentar

Har kjøpt plakat frå ebay :D

Nå kan BF3 komme!

 

bf3_resize.jpg

 

(iphonebilde)

Hvor mye måtte du ut med?

 

Du kan jo bare gi et high-res bilde til en fotobtukk for rundt 70kr(varierer vel fra plass til plass), så kan de skrive ut i samme størrelse (ca).

 

 

betalte vel 60kr inkl frakt. 10 dollar ca. og så vidt eg veit er det vel battlefield3 logoen ikkje Bc2. BC2 har vel anna fargesamansetning.

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvor jeg skal forhåndsbestille det. Ser Spaceworld har det til 348 kr, ukjent release, mens Sibas har det til 335 kr. - 10 Desember.

 

Noen som har noen erfaringer med hvor kjappe disse to er til å sende ut forhåndsbestilte spill, og evt noen bedre priser?

 

Hvorfor forhåndsbestiller du ikke bare fra EA Store, så slipper du alt som har med cover/frakt å gjøre? http://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/html/pbPage.battlefield3_NO/

Endret av Daxen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville uansett ikke ventet til det kommer på Steam da det er trolig at det skjer på releasedagen eller senere pga. at det er et EA spill. Dersom dete er tilfellet får man altså ikke forhåndsbestilt og mister dermed muligheten til å få med gratis ekstra bonus maps. Og hvem i all verden vil vel ikke ha med en gratis remake av Karkand!!

Alle spill hvor EA legger med en "Pre Order bonus" har komt på Steam. bla. BC2 og MoH. Bare følg med på steam, de selger alltid (av det jeg har vært ute etter) Pre-Orders når det nærmer seg release.

 

Edit: Der kan man også Pre-Loade det slik at alt er klart når de åpner opp spillet på release dagen.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Lurer litt på hvor jeg skal forhåndsbestille det. Ser Spaceworld har det til 348 kr, ukjent release, mens Sibas har det til 335 kr. - 10 Desember.

 

Noen som har noen erfaringer med hvor kjappe disse to er til å sende ut forhåndsbestilte spill, og evt noen bedre priser?

Jeg bruker game.no. De har som regel de beste prisene av alle og i tillegg er faktisk frakt inkludert i prisen! Pleier å få spillet i posten på releasedato.

Jeg bestilte Battlefield 3 Lim.Edt. for kr. 349,- derfra.

 

Jeg ville uansett ikke ventet til det kommer på Steam da det er trolig at det skjer på releasedagen eller senere pga. at det er et EA spill. Dersom dete er tilfellet får man altså ikke forhåndsbestilt og mister dermed muligheten til å få med gratis ekstra bonus maps. Og hvem i all verden vil vel ikke ha med en gratis remake av Karkand!!

 

 

Game.no it is! Takk for tipset! :)

 

Ea store er heller ikke dumt, men jeg liker å ha det fysiske coveret, selv om det er deilig å ha alt på EA Store.

Pleier alltid å kose meg med manualen på sengen, i tilegg, når jeg ikke kan spille mer :).

Lenke til kommentar

 

MG3 er LMG, sånn strengt tatt (selv om den oppfyller noen krav til MMG). Browning M2, som vel er 12,7 mittersen er HMG.

 

Bygeild med MG3, ja. MG3 brukes til suppressive, og scenariet som oppstår i Battlefield med at en medic løper rundt med en stor sekk og MG3 i nevene, og tømmer et 200-skudds belte på de 3-4 sekundene det tar, fra stående/løpende posisjon = ikke helt realistisk.

 

Er helt ulogisk at klassen er bygget opp slik ja....Medic klassen bør jo vere fleksibel og lett utrsustet mtp. at det kan bli rimelig hektisk ute på slagmarken ;)

 

Håper klasseinndelingene får en overhaling til BF3 ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...