Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemer før og fikser etter update for meg:

Spillet husker ikke settings på grafikk og oppløsning -Fixed (ENDELIG!!!!)

Lyden forsvinner i kjøretøy - MYE verre en før! har ikke lyd 50% av tiden

Random Blackscreen og FPS drop -Fixed. Faktisk økt FPS med 10-15 :thumbup:

Folk dukker opp fra intet - Fixed

Nye irritasjoner etter patch

Scar er nerfet helt vanvittig mye.. Ikke bare er rekkevidden merkbart kortere, men også skaden den gir. Var enig i at den skulle nerfes litt men de har gått litt for langt.. Den har jo tross alt bare 20skudd magasin, som var den største catchen med den fra starten av, nå er den ikke stort anderledes en startervåpnene.

EOD Bot er blitt et helvete å styre

Lenke til kommentar

Var inne på en server i sted og la merke til at svært mange hadde enormt høy ranking. Når jeg da omsider gav opp og kom tilbake til battleloggen så henta jeg fram lista over spillere som var på serveren. 4 stk. var navngitt, mens resten (ca. 20 stk) var benevnt som "Unknown". Hvordan er dette mulig? Trodde man måtte være registrert for å spille BF3? Er disse pirater/hackere?

Lenke til kommentar

Spillet ditt kanskje, her har de patchet det opp i himmelen! (vel, ikke akkurat, men det er i det minste forbedringer).

Ta det med ro folkens, det tok lang, lang tid før Steam og 1.6 var akseptert som stabilt nok. :)

Det funket helt fortreffelig frem til de kom å slo det i stykker med balltre..

Håper faen i helvete meg jeg kan få refund på det søppelspillet.

Steam stabilt? Hvor? Det er noe dritt, origin er noe dritt og kommer alltid til å være noe dritt på lik linje som steam. STUPID GAME MAKERS Y U NO NORMAL CD??!!:!#%")&?=#%"&trdftryde

Lenke til kommentar

Skjønner ikke. Hver gang jeg setter meg i en jet og flyr, så riser det nå så jævlig at jeg ofte kræsjer nær jeg flyr lavt. ER det bare jeg som opplever dette dritt jordskjelvet i jetten når jeg flyr eller? Og dette holder på hele tiden, kanskje en pause på 2 sek.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Ta det med ro folkens, det tok lang, lang tid før Steam og 1.6 var akseptert som stabilt nok. :)

At det er litt problemer etter patch er litt irriterende, men ikke så farlig. det ordner seg.

Men å sammen ligne med Steam og CS 1.6 er litt merkelig. Disse kom for 8 år siden.

Det er _lang_ tid innen teknologien ! Skulle tro folk hadde lært litt siden den gang.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke. Hver gang jeg setter meg i en jet og flyr, så riser det nå så jævlig at jeg ofte kræsjer nær jeg flyr lavt. ER det bare jeg som opplever dette dritt jordskjelvet i jetten når jeg flyr eller? Og dette holder på hele tiden, kanskje en pause på 2 sek.

Opplever det samme selv noen ganger, men ikke regelmessig.

Fant nettopp ut at guided missile i fly ikke var noe tess. Blir rocket pods fra nå av. Savner 2-seterne fra BF2.

Endret av hightow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...