Atald Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Skru på en ordentlig lommelykt, type sterk, i dagslys. Blir du blendet på 10 meters hold uten sjanse til å se hva som er bak den? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 dersom du har dryppet atropine på de skal eg låve deg du blir blenda.. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har battlefield 3 russia, Men må jeg laste ned languege pack igjen når jeg har oppdatert? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Nå fungerer ingenting for meg. Spillet vil ikke starte etter at jeg velger server :S Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) edit: nvm, den begynte og laste ned nå noen som kan si noe om hva de patcher?? EDIT 2: Reduced the physics impact of AA guns and Jet Cannons, players under attack from these weapons should no longer lose control. WIN!!! Endret 22. november 2011 av R3pulsive Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Forbanna søppel spill ^^, Enda ikke klart og fikse at jeg blir disconnecta. Spiller 20 min og blir kicka, er så plagsomt at jeg gir opp BF. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Huff ser ser er mange med ustabile maskiner her gitt... 2 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 G3 nerfet. Hipp hurra. Hva var vitsen med det? Glemte de at den delte ammotype med SCAR-H, slik at den ble med i dragsuget ?? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 noen andre som har opplevd en transebug hvor først all form for info og hud og menyer forsvinner og så når du dør alt blir blåaktig og du ikkje får gjort en dritt?? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Problemer før og fikser etter update for meg: Spillet husker ikke settings på grafikk og oppløsning -Fixed (ENDELIG!!!!) Lyden forsvinner i kjøretøy - MYE verre en før! har ikke lyd 50% av tiden Random Blackscreen og FPS drop -Fixed. Faktisk økt FPS med 10-15 Folk dukker opp fra intet - Fixed Nye irritasjoner etter patch Scar er nerfet helt vanvittig mye.. Ikke bare er rekkevidden merkbart kortere, men også skaden den gir. Var enig i at den skulle nerfes litt men de har gått litt for langt.. Den har jo tross alt bare 20skudd magasin, som var den største catchen med den fra starten av, nå er den ikke stort anderledes en startervåpnene. EOD Bot er blitt et helvete å styre Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Var inne på en server i sted og la merke til at svært mange hadde enormt høy ranking. Når jeg da omsider gav opp og kom tilbake til battleloggen så henta jeg fram lista over spillere som var på serveren. 4 stk. var navngitt, mens resten (ca. 20 stk) var benevnt som "Unknown". Hvordan er dette mulig? Trodde man måtte være registrert for å spille BF3? Er disse pirater/hackere? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Gjett hva! EA/DICE/whatever har patchet spillet mitt i grøfta, NOK EN GANG! Forrige patch føkka spillet på samme måte, men nå funker ingen-satans-ting.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Spillet ditt kanskje, her har de patchet det opp i himmelen! (vel, ikke akkurat, men det er i det minste forbedringer). Ta det med ro folkens, det tok lang, lang tid før Steam og 1.6 var akseptert som stabilt nok. 1 Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Forbanna søppel spill ^^, Enda ikke klart og fikse at jeg blir disconnecta. Spiller 20 min og blir kicka, er så plagsomt at jeg gir opp BF. Reinstall! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Spillet ditt kanskje, her har de patchet det opp i himmelen! (vel, ikke akkurat, men det er i det minste forbedringer). Ta det med ro folkens, det tok lang, lang tid før Steam og 1.6 var akseptert som stabilt nok. Det funket helt fortreffelig frem til de kom å slo det i stykker med balltre.. Håper faen i helvete meg jeg kan få refund på det søppelspillet. Steam stabilt? Hvor? Det er noe dritt, origin er noe dritt og kommer alltid til å være noe dritt på lik linje som steam. STUPID GAME MAKERS Y U NO NORMAL CD??!!:!#%")&?=#%"&trdftryde Lenke til kommentar
frds Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Var i helikopter med en kompis idag etter vi hadde patcha for å teste ut dmgen. Vet ikke om det var mer, men ting gikk ned Lenke til kommentar
hightow Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Sammenlignet med BF2 er BF3 en drøm i forhold for meg mtp. tekniske problemet. Årsaken at jeg ikke har problemer kan jo være at pc'en er i tipp-topp stand til enhver tid. Kan jo være et tips til andre som sliter. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Skjønner ikke. Hver gang jeg setter meg i en jet og flyr, så riser det nå så jævlig at jeg ofte kræsjer nær jeg flyr lavt. ER det bare jeg som opplever dette dritt jordskjelvet i jetten når jeg flyr eller? Og dette holder på hele tiden, kanskje en pause på 2 sek. Endret 22. november 2011 av Lami Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ta det med ro folkens, det tok lang, lang tid før Steam og 1.6 var akseptert som stabilt nok. At det er litt problemer etter patch er litt irriterende, men ikke så farlig. det ordner seg. Men å sammen ligne med Steam og CS 1.6 er litt merkelig. Disse kom for 8 år siden. Det er _lang_ tid innen teknologien ! Skulle tro folk hadde lært litt siden den gang. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Skjønner ikke. Hver gang jeg setter meg i en jet og flyr, så riser det nå så jævlig at jeg ofte kræsjer nær jeg flyr lavt. ER det bare jeg som opplever dette dritt jordskjelvet i jetten når jeg flyr eller? Og dette holder på hele tiden, kanskje en pause på 2 sek. Opplever det samme selv noen ganger, men ikke regelmessig. Fant nettopp ut at guided missile i fly ikke var noe tess. Blir rocket pods fra nå av. Savner 2-seterne fra BF2. Endret 22. november 2011 av hightow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå