Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvis ett multiplayerspill blir enkelt, er det ikke spillet som suger, men motstanderne dine. Gi det litt tid så skal du se folk flest blir bedre etterhvert Og om du har fulgt med i tråden har du sikkert fått med deg at 1) det er alt for lett å drepe folk. Tåler jo faen meg ingenting. Trenger jo ikke engang å sikte for å råke å drepe, og 2) våpenmenyen er så ekkel og vondt at jeg så vidt har prøvd å bytte våpen og dritt. Så selv med standardvåpnene så dør fienden for lett. Og på toppen av det er 95% av de som spiller PS3 noen idioter. Hvor vansklig er det å kaste ut ammo, helsepakker, eller bare å spawne på de som tar et flag, i stedet for å spawne i hovedbasen å gå hele veien tilbake? Hva er poenget? Folk spiller ikke for å vinne lenger? Er jo som å spille CoD, hvor det eneste som betyr noe er stats. På toppen av det så vinner man eller taper man med 150+- tickets nesten hver gang. Har vel hatt max 10 runder hvor det har vært jevne runder. Ikke at det er Dice sin skyld, men er kjipt uansett. Er ikke noe morsomt å vinne med 150 tickets. Dritkjipt! Synes nå ikke akkurat at statsene dine reflekterte dine ekstreme ferdigheter. Ganske gjennomsnittlig vil jeg si. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Synes nå ikke akkurat at statsene dine reflekterte dine ekstreme ferdigheter. Ganske gjennomsnittlig vil jeg si. Jeg er verdens beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Okei da, siden du sier det. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Etter patch/update førte til black screen? noen tips uten å lese gjennom 1000 sider? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ikke det gram mere stabilt her i gården ihvertfall. Pissgreier Ikkje ea sin feil at du har ustabil datamaskin Nå er det en god del som rager over at spillet fungerer værre etter patchen da Rart om det skulle være maskinen det står på. BF3 er det eneste som har laget helvete her i gården. Spillet kjørte så og si knirkefritt etter nvida slapp de siste beta driverene, før det var det ragemode=ON rimelig mye. Etter en knapp uke begynte det så smått å komme litt flere connection timed out. Etter patchen er det helt texas. Maskinen kjører stock settings også, da det var svært lite å hente på noe OC. BF virket å være latterlig ømfintlig på det feltet Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Origin og BattleLog er "the shit" ... Tidenes idè Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Etter patch/update førte til black screen? noen tips uten å lese gjennom 1000 sider? Ok Problem solved.... Dere som har BF3 russian edition, this helps http://www.mediafire.com/?w9tzkqid3kovxnm Download, bytt dll filen og language filer. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Battlefield 3 rocker brygga ! sug på en pinne alle hatere. Endret 22. november 2011 av Centy88 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Får beskjed om å oppdatere spillet nå. Får bare opp "waiting for you to finish the installation" How?? De 2 meldingene som jeg får når jeg forsøker å gå online: Endret 22. november 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Alt er ferdig og vel i origin? Prøvd å logge inn og ut av både origin og battlelog? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Merker lite til oppgraderingen. Den klikker fortsatt av og til mens den laster, spesielt første gang jeg går inn på en server, men kanskje frekvensen har gått ned. I tillegg er det ingen som har fått med seg at man må velge å joine et squad, så de fleste står i "no squad"-gruppen er ser ut som idioter. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Spillet er herved ødelagt inntil fix. Umulig å spille mer enn3 min Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Glemte å logge ut av Origin. Det funket nå, men fikk en error på slutten av installasjonen (DirectX) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 frustrert! får ikke spilt, funket helt fint før patchen. kjenner angern kommer for at jeg kjøpte spillet... Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Wow, for en super patch. Nå får jeg ikke spilt i det hele tatt. Blir disconnected hver gang. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 frustrert! får ikke spilt, funket helt fint før patchen. kjenner angern kommer for at jeg kjøpte spillet... Rolig nå, spillet er bra det. Helt ny patch som kom ut idag så er ikke sååå farlig. Om noen finner en solution før DICE kommer med fix, spytt ut ASAP. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er jeg den eneste som ikke har noe problemer? High five karma! 3 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hva med flashlighten? Har de ikke patcha den?! Hva er problemet med flashlight? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå