Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Hvis ett multiplayerspill blir enkelt, er det ikke spillet som suger, men motstanderne dine. Gi det litt tid så skal du se folk flest blir bedre etterhvert ;)

Og om du har fulgt med i tråden har du sikkert fått med deg at 1) det er alt for lett å drepe folk. Tåler jo faen meg ingenting. Trenger jo ikke engang å sikte for å råke å drepe, og 2) våpenmenyen er så ekkel og vondt at jeg så vidt har prøvd å bytte våpen og dritt. Så selv med standardvåpnene så dør fienden for lett.

Og på toppen av det er 95% av de som spiller PS3 noen idioter. Hvor vansklig er det å kaste ut ammo, helsepakker, eller bare å spawne på de som tar et flag, i stedet for å spawne i hovedbasen å gå hele veien tilbake? Hva er poenget? Folk spiller ikke for å vinne lenger? Er jo som å spille CoD, hvor det eneste som betyr noe er stats. På toppen av det så vinner man eller taper man med 150+- tickets nesten hver gang. Har vel hatt max 10 runder hvor det har vært jevne runder. Ikke at det er Dice sin skyld, men er kjipt uansett. Er ikke noe morsomt å vinne med 150 tickets. Dritkjipt!

Synes nå ikke akkurat at statsene dine reflekterte dine ekstreme ferdigheter. Ganske gjennomsnittlig vil jeg si.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke det gram mere stabilt her i gården ihvertfall. Pissgreier :(

Ikkje ea sin feil at du har ustabil datamaskin ;)

Nå er det en god del som rager over at spillet fungerer værre etter patchen da :p

Rart om det skulle være maskinen det står på. BF3 er det eneste som har laget helvete her i gården. Spillet kjørte så og si knirkefritt etter nvida slapp de siste beta driverene, før det var det ragemode=ON rimelig mye. Etter en knapp uke begynte det så smått å komme litt flere connection timed out. Etter patchen er det helt texas.

Maskinen kjører stock settings også, da det var svært lite å hente på noe OC. BF virket å være latterlig ømfintlig på det feltet :p

Lenke til kommentar

Merker lite til oppgraderingen. Den klikker fortsatt av og til mens den laster, spesielt første gang jeg går inn på en server, men kanskje frekvensen har gått ned. I tillegg er det ingen som har fått med seg at man må velge å joine et squad, så de fleste står i "no squad"-gruppen er ser ut som idioter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...