vingebil Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Ny oppdatering idag? origin driver å laster ned noe til Bf3 vertfall Endret 22. november 2011 av vingebil Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Skal rett på maskina når jeg kommer hjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Mot spawnrapere?. skjønt jeg ser potensielle problemer på Canals med US sin som lett kan skyte fra hangarskipet inn mot land.. Bare jeg som har reagert på at de som begynner på land på Canals har langt bedre "tankser" ? :-) Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Men de andre har 2 helis Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvorfor kan de ikke differensiere squad systemet fra de håpløse konsollene? Sånn at man lager egne squad og man kan stemme internt om hvem som er SL. Er så lei av å være i lag med folk som er SL uten et snev av interesse for å gjøre jobben. Og de kan ikke engang si fra seg jobben. Jeg begynner å miste helt interessen for dette spillet. Det er alt for mange små ting som blir vanvittig irriterende i lengden. Og i tillegg til at samtlige av kartene er dårlige så begynner det å bli slitsomt å spille. Nå om dagen så sitter jeg å grinder Co-op for å få alle våpnene til MP, forøvrig en ufattelig kjedelig greie. Skjønner ikke at de syntes det var en lur ide å få folk til å sitte å spille de samme dønn kjedelige oppdragene i 10-12 timer for å få unlocks i MP! 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Greid å gjøre G3en så dårlig at jeg ikke skal bruke den mer (testet). Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 hm... har enda ikke funnet en eneste aa gun ( sitt de som står på hangarskipene og den på russerbasen på kharg). Står de kun i spawns eller? Fjernet de som er å finne i bc2? Har også 0 poeng på tunguskaen, ikke funnet den heller selv om eg har sitt den brukt xD Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Kjempepatch! Får nå "Could not connect to server" hele tiden. Har ikke hatt noen store problemer med det før.. Samme her. Enten server eller EA jeg mister kontakten med Sjekk om Origin faktisk har lastet ned updaten.. Den stod på pause hos meg og det var grunnen til at spillet kræsjet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er en på Kharg, et par hundre meter før du når Gas Station (første/nærmeste basen). Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 hm... har enda ikke funnet en eneste aa gun ( sitt de som står på hangarskipene og den på russerbasen på kharg). Står de kun i spawns eller? Fjernet de som er å finne i bc2? Har også 0 poeng på tunguskaen, ikke funnet den heller selv om eg har sitt den brukt xD Har nesten aldri sett en ledig mobile-AA jeg heller, virker som de er ganske populære å sitte i. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Nå om dagen så sitter jeg å grinder Co-op for å få alle våpnene til MP, forøvrig en ufattelig kjedelig greie. Skjønner ikke at de syntes det var en lur ide å få folk til å sitte å spille de samme dønn kjedelige oppdragene i 10-12 timer for å få unlocks i MP! Er ikke verdt det. De våpnene er ikk spesielt bra. Standardvåpnene er overall de beste Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Kjempepatch! Får nå "Could not connect to server" hele tiden. Har ikke hatt noen store problemer med det før.. Samme her. Enten server eller EA jeg mister kontakten med Sjekk om Origin faktisk har lastet ned updaten.. Den stod på pause hos meg og det var grunnen til at spillet kræsjet. Samme problemet her. patchen er ned og installert. Men får mange random could not connect. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Klarer ikke å hvile før jeg har alt som kan unlockes. Kan vel kanskje kalles en lidelse :!: Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 hm... har enda ikke funnet en eneste aa gun ( sitt de som står på hangarskipene og den på russerbasen på kharg). Står de kun i spawns eller? Fjernet de som er å finne i bc2? Har også 0 poeng på tunguskaen, ikke funnet den heller selv om eg har sitt den brukt xD med mindre du klarer å ta tanguskaen ved starten, så er den vanskelig å få tak i, ihvertfall på Khargh. på Firetorm blir den av og til tatt ut av jagerflya. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 LAV-ADen og tunguskaen er poengmaskiner med lang respawn tid så ja, de er vanskelige å få tak i som regel. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Finnes i det hele tatt den tunguskaen på konsoll? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Finnes i det hele tatt den tunguskaen på konsoll? Kun på rush 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Du har rett og slett blitt dårlig du da? Du og han andre skrøyt jo konstant over hvor epic og awsome dere var i BC2, så siden BF er så utrolig dårlig så er vel det rett og slett fordi dere har blitt det? Hvor har jeg sagt at jeg har blitt dårlig? Har ingenting med det å gjøre. Jeg er vel sånn ca. dobbelt så god nå, som jeg var i BC2. Og det er vel det som er problemet. Når et spill blir for enkelt så blir også holdbarheten ræv i de fleste tilffellene. Rimelig enkelt. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Detter forsatt ut av servere og bf3.exe har sluttet å fungere.... Dårlig jobbet med dette. Falt ut av en runde med 1 ticket igjen på fiende laget med gange god score, yay Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Du har rett og slett blitt dårlig du da? Du og han andre skrøyt jo konstant over hvor epic og awsome dere var i BC2, så siden BF er så utrolig dårlig så er vel det rett og slett fordi dere har blitt det? Hvor har jeg sagt at jeg har blitt dårlig? Har ingenting med det å gjøre. Jeg er vel sånn ca. dobbelt så god nå, som jeg var i BC2. Og det er vel det som er problemet. Når et spill blir for enkelt så blir også holdbarheten ræv i de fleste tilffellene. Rimelig enkelt. Hvis ett multiplayerspill blir enkelt, er det ikke spillet som suger, men motstanderne dine. Gi det litt tid så skal du se folk flest blir bedre etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå