Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 MAV er nok helt klart best på de banene hvor det er mye close-combat. Mener MAV er ganske uvurderlig på f.eks. Conquest Seine Crossing. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vet ikke hvor høyt MAV kan fly på de store banene. Men der tar jeg noen ganger et helikopter og flyr høyt opp, og trykker på Q. Spotter som regel ett eller annet Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Bad Company 2: 250+ timer og enda ikke lei. Battlefield 3: 22 timer og drittlei. Du har rett og slett blitt dårlig du da? Du og han andre skrøyt jo konstant over hvor epic og awsome dere var i BC2, så siden BF er så utrolig dårlig så er vel det rett og slett fordi dere har blitt det? 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Bruker MAV mye når jeg selv er sniper på store baner. Fin måte å spotte folk som er på vei imot hvor jeg ligger, osv. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 PKPen er helt vill. 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Fælt til folk skal overdrive hvor dårlig BF3 er da...Spillet i seg selv er ikke så værst, faktisk veldig bra, men ting som dårlig hitreg, IRNV, flashlight, enkelte ubalanserte våpen, ikke optimale maps osv. bidrar til at spillet som en helhet ikke er episk. Etter 22 timer skal det godt gjøres å ha merket -spesielt- mye til dette. Hitreg problemer som: instant death og dø bak cover er noen av de største problemene jeg har med BF3. Har endt opp med at jeg bare spiller BF3 i helgene med kompiser. Spillet er gøy men det har så mye små problemer at det ikke er gøy lenger. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg liker å tro at når man dør bak cover, så er det pga noen av kropsdelene er synlig, men selve hodet er bak noe som beskytter deg, elns. Lenke til kommentar
audible Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Signed Får ofte kills på føtter og slikt med IRNV scope Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Jeg liker å tro at når man dør bak cover, så er det pga noen av kropsdelene er synlig, men selve hodet er bak noe som beskytter deg, elns. kalles nok Lag Compensation. du selv kan se deg som bak veggen, men for at det skal være mulig å treffe det man sikter på må serveren ta høyde for delay og andre ser at du fortsatt er på utsiden om du akkurat sprinter rundt et hjørne om det gjelder at du akkurat har løpt rundt et hjørne etc riktignok, kroppsdeler kan jo stikke ut ! Endret 22. november 2011 av Flacid Lenke til kommentar
frds Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ja er kjekkere å spille med et par kompiser å ha squad for seg selv å springe rundt å cappe å samarbeide Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er jo stress å få alle inn i samme squad når man joiner en server hvor det er folk. Sjeldent det er en squad som er helt ledig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Derfor joiner jeg nesten alltid servere med custom player #. Dvs istedenfor 64 players er det kanskje 44 eller 50, da er det ofte litt lettere og jeg synes det er bedre enn å spille med 32v32 uansett. 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg liker å tro at når man dør bak cover, så er det pga noen av kropsdelene er synlig, men selve hodet er bak noe som beskytter deg, elns. Ja, jeg skulle også likt å tro at slik var det, men når jeg går opp bak dekning og bare hodet kan sees så dukker jeg ned igjen og hodet mitt kan ikke sees lenger og da blir jeg skutt. Lenke til kommentar
frds Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er jo stress å få alle inn i samme squad når man joiner en server hvor det er folk. Sjeldent det er en squad som er helt ledig. Nja, ved mapchange blir ofte noen squader tomme å da er det bare å joine de. Eventuelt bli squadleader så kan du lage plass til venner Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Går det an å kicke folk fra squad'en? Det har jeg ikke fått med meg Lenke til kommentar
frds Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Ja, så lenge du er squad leader Kan også sette den til private. Endret 22. november 2011 av frds Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Ja, om du er SL. De nye Squad kontrollene ble litt bedre, men det er fremdeles skandaløst at folk kan stå uten squad om to eller 3 drittsekker bestemmer seg for å være egoister og locker squaden uten at den er full. (på 64 spiller servere) Endret 22. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Husk at det også er mange ting som kan skytes mellom av kraftigere våpen, ethver dekke beskytter deg ikke mot kuler. Unlocka også PK-A scopen(siste unlock) til G3A3n og må si jeg liker det veldig godt, synd at denne ikke unlockes før IRNV for da hadde vi kansje sett mindre av sistnevnte. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hjelper tydeligvis ikke å klage på profiler ANDERSS_BREIVIKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå