InsertNumLock Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Noen som har testet å ta bilde i fotoboksen på metro? Eller fungerer det ikke lengre. Edit: Heh, funker enda. Et av bildene du tar dukker opp ved slutten av runden. Endret 22. november 2011 av Hille 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Noen som har testet å ta bilde i fotoboksen på metro? Eller fungerer det ikke lengre. Woot? btw, endelig fått 45/45 ribbons Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Bad Company 2: 250+ timer og enda ikke lei. Battlefield 3: 22 timer og drittlei. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Fælt til folk skal overdrive hvor dårlig BF3 er da...Spillet i seg selv er ikke så værst, faktisk veldig bra, men ting som dårlig hitreg, IRNV, flashlight, enkelte ubalanserte våpen, ikke optimale maps osv. bidrar til at spillet som en helhet ikke er episk. Etter 22 timer skal det godt gjøres å ha merket -spesielt- mye til dette. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 BF3 er helt supert synes nå jeg. Er noen ting som irriterer som at flashlight blender deg på 50 meters hold midt i dagslys En annen ting er at starter våpnene skifter etter hver runde. Gleder meg til å få PP 2000 med extended mag Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 haha, litt morsom video; http://www.youtube.com/watch?v=91K8zXicvKk 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 C4 is the bomb! Elsker asshat, douchebag og dickhead Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Stor sannsynlighet for cheat, plz report. Litt drøy SPM? Samt at jeg døde av hs fra intet hver gang. På killcammen så skjøt han aldri mer enn to skudd av gangen og drepte nye folk... Jeg er ingen newb som reporter hvem som helst som eier meg. Har spilt FPS spill en del år, men denne duden var for drøy... var inne på serveren i 5 min og hadde 54-4 ish i stats... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 En annen ting er at starter våpnene skifter etter hver runde. Gleder meg til å få PP 2000 med extended mag Når du bytter lag, så endrer grunnvåpnene seg. Enkelt. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 BF3 patch 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 BF3 patch " Please note that the Squad Privacy option still allows 2 man Squads which, during 64 player sessions, can lead to players with no squad position –- the number of people with no Squads will be shown at the bottom of the Squad selection list." Dette er så jævla tåplig! Hvorfor kan vi ikke bare lage squads selv som i forige BF? Er jo det samme det hvor mange squads vi har pr. side! 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 BF3 patch Still a long way to go, baby. Det er bare å ta kjapp tur innom GetSatisfaction for å se hva de bør jobbe med. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 men er herlig at det endelig går an å "join squad", well done i første omgang. nå kan de justere en liten smule på Operation metro slik at begge lag kommer til B samtidig de dickhead og douchebag videoene er herlige ! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Endelig fikk jeg G36C, wow for et våpen =) Gleder meg til jeg får et bedre sikte. Bedre enn A-91? Ja, må si jeg liker den bedre enn A-91. Virker som det er litt mindre rekyl og har flere skudd i magasinet. Husker ikke om A-91 er ment for mer close range, kan ikke sjekke på battlog siden den er nede atm. Endelig funnet noe jeg kan klage på i spillet. Javelin stemmer jo ikke mot virkelighetens javelin... Djees DICE. Get it right. Haha, fantastisk xD Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Bare jeg som synes A-91 er elendig på lang range? Ser at det er så mange som liker den, men jeg synes den fungerer dårligpå lang rekkevidde. Den er dog veldig brukbar uten et sikte/scope. Fungerer bra uten. Ang. hvem som kommer til Ticket Hall først på Operation Metro er jo opp til førstemann. Karen som først når Platform burde egentlig løpe videre til Ticket Hall. Opplever ofte at samtlige stopper på Platform for å få med seg poengene, for så å løpe videre. Da taper du. Det samme gjelder jo det andre laget. At et par stykker løper forbi Cafe og rusher rett til Ticket Hall. Endret 22. november 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 jeg løper alltid rett til B. men har en følelse av at større deler av det andre laget kommer før resten av mitt når jeg starter på C siden men snak om få sekunder. det andre som irriterer meg, som nevnt i tidligere tråder er at folk ikke tør å gå opp trappa til venstre/opp rulletrappa. det kryr stort sett av medics som dør om hverandre og får 12k points av å resse. det skal ikke mer enn et par til som stormer opp, så har en tatt B. har løpt opp to mann før og fått tatt 10+ kills. er ikke noe vits å stå der nede og skyte og forvente at det pusher for de har medics der oppe og hehe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hva er egentlig MAV godt for? Samler man noe særlig poeng med den? Du kan jo finne ut hvor fiender er, eller hvor noen camper, men du kan jo ikke drepe noen med den. (Hvis du ikke flyr på dem da). Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hva er egentlig MAV godt for? Samler man noe særlig poeng med den? Du kan jo finne ut hvor fiender er, eller hvor noen camper, men du kan jo ikke drepe noen med den. (Hvis du ikke flyr på dem da). Jeg liker MAV veldig godt. Den hjelper kanskje ikke akkurat deg så mye, men er vel siktet på å hjelpe hele laget. Du får survilance poeng. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Bad Company 2: 250+ timer og enda ikke lei. Battlefield 3: 22 timer og drittlei. 75 timer og kjenner jeg trenger en pause. Ikke lei, men konstant BF3 gaming siden launch ble litt mye. Så jeg slapper av med Skyrim i mellomtiden til jeg kjenner twitch-itchen stige igjen. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 MAV er nok helt klart best på de banene hvor det er mye close-combat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå