MrLee Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Han har jo tydeligvis blitt resatt Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Herlig! Jeg fikk bannet denne karen fra tv2s servere for litt siden. En god og varm følelse.... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg tror faktisk ikke det. Han hadde sånn profil forrige gang også tror jeg. Sjekket han rett etter kampen i går, og da var den akkurat sånn. Så den er nok ikke resatt dessverre. Står også at han spiller på PC, men det er vel kanskje by default? Kanskje cheaten gjør så han holdes utenfor BL? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) mulig, hvem vet. De skulle permbanna folk for cheats mer. En advarsel (med stat reset). Neste forseelse så er du ute. No takebacks. Endret 21. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Evt. bare et slag i trynet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Herlig! Jeg fikk bannet denne karen fra tv2s servere for litt siden. En god og varm følelse.... Jepp, god følelse det. Skjønner ikke at folk gidder å cheate i 94 timer i strekk og bli hatet for det. Jeg har aldri cheatet i BF (og kommer nok aldri til å gjøre det), men har prøvd det i 1.6. Det blir ekstremt fort kjedelig. Edit: Synes de burde vært like streng som Steam. Blir hack oppdaget, er det automatisk permban. Ikke noe stats reset, men ren permban. Endret 21. november 2011 av ChrisReeve Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Må komme med et innspill i denne K/D-SPM-W/L-debatten. Jeg er 110% overbevist om at hvilke servere man spiller på er alfa og omega. Jeg spiller som regel på norske servere, og sliter med å hevde meg i toppsjiktet. Nå nettopp spilte jeg en runde rush (Damavand Peak) på en fransk server, der det var flere spillere med høy rank. Jeg joinet det angripende laget etter at 4 MCOMs var tatt ut, og jeg fikk best score da runden var over. Enkelt. Har før lagt merke til at nivået kan være heller labert på utenlandske servere... Jeg er likevel enig i at statsen egentlig ikke spiller noen rolle. Jeg spiller fordi det er et fantastisk morsomt spill. Ofte spiller jeg "realistisk" ved at jeg prøver å bevege meg som jeg tror en ekte soldat ville gjort (ut i fra det jeg har lest om militær teori etc, jeg dimmet etter 17 timer selv) -- det fører som regel ikke til så veeeldig mange poeng i BF. Endret 21. november 2011 av Sencured 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg synes det virker som om det ikke er noen maps som egentlig er store nok for 64 spillere. Ofte med så mange spillere blir det til at de fleste bare løper rundt som en gjeng høner som har fått hodet kuttet av. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Nå begynner dette pisset her skape seg igjen. Random dropouts og timed out møkk. Har funket prikkfritt i en uke, så er det helvete igjen. Går disse random crashene ut over quit statsa? Ser jeg har styggelig høg prosent der gitt... Endret 21. november 2011 av Mala Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 rimelig irriterende å bli kastet ut ja men quit statsen av alle ting kunne jeg personlig ikke brydd meg mindre om Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Spørsmål: Hvis jeg quitter en runde før den er ferdig, lagrer den fortsatt poengene mine? Jeg spør fordi det står "Saving" mens den laster mellom runder. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 forresten, hvor er det folk får de der ørnene i dogtagsen sin fra? Er det noe med veteranstatus? Hvor var det man gjorde det? Hos meg har den av en eller annen grunn bare registrert bc2 og bf3. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Spørsmål: Hvis jeg quitter en runde før den er ferdig, lagrer den fortsatt poengene mine? Jeg spør fordi det står "Saving" mens den laster mellom runder. Det blir lagret, ja. forresten, hvor er det folk får de der ørnene i dogtagsen sin fra? Er det noe med veteranstatus? Hvor var det man gjorde det? Hos meg har den av en eller annen grunn bare registrert bc2 og bf3. Dogtagen man får ved rank Colonel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Spørsmål: Hvis jeg quitter en runde før den er ferdig, lagrer den fortsatt poengene mine? Jeg spør fordi det står "Saving" mens den laster mellom runder. Det blir lagret, ja. Men når du disconnecter eller spillet kræsjer, blir det vel ikke lagret? Hvertfall ikke om du joiner serveren igjen. Unlocket flere ting til våpen i en runde tidligere, så ble jeg kastet ut, når jeg joinet en annen server måtte jeg unlocke alt på nytt. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Spørsmål: Hvis jeg quitter en runde før den er ferdig, lagrer den fortsatt poengene mine? Jeg spør fordi det står "Saving" mens den laster mellom runder. Det blir lagret, ja. forresten, hvor er det folk får de der ørnene i dogtagsen sin fra? Er det noe med veteranstatus? Hvor var det man gjorde det? Hos meg har den av en eller annen grunn bare registrert bc2 og bf3. Dogtagen man får ved rank Colonel? nei den ligner ( er fleire i forskjellige farger og litt mindre) Edit: litt offtopic: Sinnsykt frustrerende for oss PS3 brukere at man ikke kan endre OnlineIDen som er Nicket ditt i spilla! Fyttikatta.. Er eg nødt for å slette kontoen? Vil det resultere i tap av bf3 karakteren? Endret 21. november 2011 av Nomad89 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Herlig! Jeg fikk bannet denne karen fra tv2s servere for litt siden. En god og varm følelse.... Banner tv2 servere folk da? hehe. folk får jo gjøre som de vil der jo. Tv2 servere har jo ingen regler virker det som. Har sendt rapport til DICE/EA angående denne karen. Spørsmål: Hvis jeg quitter en runde før den er ferdig, lagrer den fortsatt poengene mine? Jeg spør fordi det står "Saving" mens den laster mellom runder. Tenker du hvis du får en dårlig runde og får mer D enn K så slutter du? hehe Endret 21. november 2011 av Cruentus Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Tv2 banner folk kun fra sine egne servere. battle.no Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg møtte denne dritten for andre gang i en Conquest Metro match i går. Husker han fra en tidligere match der han sto langt oppe i fjellet på Kharg og boosta med et par andre.. Men i går så hadde han helt åpenbart en slags evig liv cheat. Jævlig kult. Cheating er generelt veldig kult. Ser ut som han er bannet nå da Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 hva heter serveren til diskusjon.no? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 hva heter serveren til diskusjon.no? diskusjon.no Diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå