insolvent Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Tikker inn poeng hele tiden når man har markert flagget og dreper fiender i nærheten av det. Ikke mye, men et lite dryss. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 kjapt spm til dere bf3 pro's : )) hva syns dere er en grei SPM å ligge på? å hva har du? Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) . Så når RUS har 12 på laget sitt, det skal da ha samme effekt som 32 spillere? Nå høres jeg frekk og kjip ut, men er du stokk dum? Jeg nevner at jeg spiller PS3 FORDI det er en åpenbar forskjell fra PC, men allikevel er det veldig, veldig mange som klager over AKKRUAT det samme. Slutt å sutre og spill. Bli like god som meg og du slipper å sutre over sånne ting. Litt random, men hva kaller du deg på PS3? Endret 20. november 2011 av reid91 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Syntes på en måte at stemme skuespillet var bedre på bf2! Ting de sa i bf2 virket på en måte mere "logisk", spesielt under qounqest=) Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) kjapt spm til dere bf3 pro's : )) hva syns dere er en grei SPM å ligge på? å hva har du? har 471 SPM http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Mattriz/stats/227621138/ Endret 20. november 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 kjapt spm til dere bf3 pro's : )) hva syns dere er en grei SPM å ligge på? å hva har du? Tviler på at det er mange pro's å finne, hvis man tenker på ordets rette mening (å leve av det man gjør = pro = profesjon = yrke) Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 kjapt spm til dere bf3 pro's : )) hva syns dere er en grei SPM å ligge på? å hva har du? Tviler på at det er mange pro's å finne, hvis man tenker på ordets rette mening (å leve av det man gjør = pro = profesjon = yrke) mente vell pro som i ikke noob ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 kjapt spm til dere bf3 pro's : )) hva syns dere er en grei SPM å ligge på? å hva har du? SPM har mye med spillestil å gjøre. Dersom man liker å spille på store maps med f.eks. 32 i stedet for 64 spillere, blir intensiteten lavere, og SPM blir dermed også lavere. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Spiller nesten utelukkende Conquest Large 64p og har ganske nøyaktig 550 SPM Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Spiller nesten utelukkende Conquest Large 64p og har ganske nøyaktig 550 SPM Ganske bra score det. Må ha veldig mye skills, flaks og gode team-mates for å få til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Var i går kveld på bf.no 64 player server. Og det som slår meg er at alle løper i alle retninger, og lagspill er noe som «alle andre» driver med! Det hele minner meg om ei stor maurtue!! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 playstation network nede ? igjen?? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 delvis tilgjengelig står det på deres hjemmeside... you're right. Forresten er det noen andre ps3 gamere her som opplever at spillet fryset enten når det laster eller ingame fra tid til annen? skjer ikke så innmari ofte men er ganske frustrerende når det skjer. Må trykke på av/på knappen for å slå av psen og starte an på ny. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Tror ikke SPM har så mye å si mtp hvor man spiller om det er 32 eller 64 spillers server, for alt blir jo mye lettere å gjøre på 32 spillers server. jeg ligger på rundt 640 SPM, og har kjørt endel hardware og aldri gama sniper for det suger http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Loke_NOR/stats/196022015/ men vil egentlig si at en SPM over 500 points er noe man burde ha fordi man får sykt mye points for awards og de medaljene etterhvert og da øker SPMen betraktelig Endret 20. november 2011 av Looke Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 delvis tilgjengelig står det på deres hjemmeside... you're right. Forresten er det noen andre ps3 gamere her som opplever at spillet fryset enten når det laster eller ingame fra tid til annen? skjer ikke så innmari ofte men er ganske frustrerende når det skjer. Må trykke på av/på knappen for å slå av psen og starte an på ny. Ja:(. Men eg må nappe ut strømledningen:( Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 kjedligt. det har for noen år siden ført til at BD leseren blei ødelagt så vær forsiktig med det. Prøv heller å holde inne av knappen lenge nokk ( du har sikkert gjort det uten res.) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Funker nokk ikke det:/ Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Driver å dytter min SPM oppover, men er ikke så lett ettersom jeg er glad i både Jets (99 SPM) og helikopter (200 SPM) som alltid drar meg nedover. Har forøvrig 5 timer i jets og 3 timer i heli + 4-5 timer i tanks.. Har spm på 392 og 52 timer gameplay :-/ Rank 39 :/ Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 voldsomt så opptatt dokke e av spm a. ja, kjekt å ha høy score men herregud slapp av litt å nyt spillet, lusk litt rundt å se på skyene istedenfor å konstant fly rundt som en kanin på meth. 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ligger helt nede i ca 320 SPM eg for tiden, grunnet MYE helikopter trening på tomme servere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå