Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Kvaliteten på musikken har vel et sammenheng med kvaliteten til spillet?

Synes denne "Fan made themen" er bedre enn BF3 sin originale theme. Musikken er fortsatt litt futuristisk, men man får så nostalgisk flashbacks av denne. Utrolig bra komponert. Soundtracken har beholdt gode gamle BF42 melodien, men inneholder også litt elementer fra BF2 og BF2142. Fortsatt høres det dritbra ut!

Det var virkelig en bra 'fan made theme' :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvaliteten på musikken har vel et sammenheng med kvaliteten til spillet?

Synes denne "Fan made themen" er bedre enn BF3 sin originale theme. Musikken er fortsatt litt futuristisk, men man får så nostalgisk flashbacks av denne. Utrolig bra komponert. Soundtracken har beholdt gode gamle BF42 melodien, men inneholder også litt elementer fra BF2 og BF2142. Fortsatt høres det dritbra ut!

Det er litt synd at DICE lot epic orkestermusikk bli erstattet med en synth og trommemaskin i BF3, men å gå til metall er ikke heller noen løsning.

Vi du ha epic musikk er nesten eneste mulighet orkester, som de har brukt i alle battlefield spill opp til BF3(med unntak av vietnam, men der var musikken smakfult satt til perioden). Kansje det var en ny lead for musikk avdelingen.

Utifra det jeg kunne finne er dette komponistene:

BF 1942 - Joel Eriksson

BF Modern Combat - Rupert Gregson-Williams

BF Bad Company - Mikael Karlsson

BF Bad Company 2 - Mikael Karlsson

BF 2142 - Georg Narholz

BF 1943 - Joel Eriksson

BF 3 - Johan Skugge & Jukka Rintamaki

og det er vel ikke tvil om at deres siste valg var dårlig og at de burde vrake de for en av de tidligere komponistene i neste expansion/spill. Jeg har faktisk vanskligheter med å finne noe fra de to som i det hele tatt tyder på at de var kvalifisert til jobben...

EDIT:

Og her er seff hvordan det skal høres ut(fan made)

http://www.youtube.com/watch?v=MAMDDbc24EE

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Så jævlig overdrevent kraftig SCAR er. Hvis jeg blir drept av en engineer, så kan du ta deg faen på at det er med en SCAR.

SCAR-H er så absolutt ikke overdrevent kraftig.

Ca. samme skade som G3, M60, M240 og SKS. Litt lavere enn dem faktisk over avstander.

Du kan jo prøve å sammenlikne SCAR med andre våpen som faktisk kan brukes av engineer, og ikke assault rifle og lmg. Det er jo en grunn til at de fleste engineers jeg møter på faktisk bruker SCAR.

Lenke til kommentar

Operation Metro er et forferdelig, skammelig, ufattelig dårlig, pissete, horribelt, grusomt, elendig, avskyelig Conquest-brett. Jeg fatter faen ikke at Dice har sluppet dette gjennom noen som helst form for kvalitetskontroll. Enda verre er det at INGEN av serverne kutter det ut heller. Pissbrett.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Damage table:

https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Ag42gMGK9WrwdHRfa0JhdW9TR1E0bjBueWVSQjc0V0E&f=true&noheader=true&gid=0

Ingen tvil om at SCAR-H er altfor kraftig. Når det er sagt hadde det ikke gjort noe med en liten nerf av unlocks til support (spesielt M240B). Supportklassen generelt er altfor bra. M240B + IRNV + bipod + flashlight, kanskje en liten claymore i trappa til huset du camper i...en håpløst ubalansert kombinasjon som flere og flere noobs faller for. Utrolig ødeleggende for gameplayet.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å sammenlikne SCAR med andre våpen som faktisk kan brukes av engineer, og ikke assault rifle og lmg. Det er jo en grunn til at de fleste engineers jeg møter på faktisk bruker SCAR.

Så du vil ha Engineer til å være som de latterlige Anti-tank folka i BF2?

Saken er at samtlige klasser har tilgang til kraftige våpen, og flere av dem er kraftigere enn Scar-H'en, som uansett bare har 20 skudd i magasinet.

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Operation Metro er et forferdelig, skammelig, ufattelig dårlig, pissete, horribelt, grusomt, elendig, avskyelig Conquest-brett. Jeg fatter faen ikke at Dice har sluppet dette gjennom noen som helst form for kvalitetskontroll. Enda verre er det at INGEN av serverne kutter det ut heller. Pissbrett.

Du kan vel ikke si hva som er så dårlig med metro? Jeg er enig med deg at conquest på metro er bare søppel, som ingen noen gang bør prøve å spille. Rush derimot fungerer relativt greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Så du vil ha Engineer til å være som de latterlige Anti-tank folka i BF2?

Saken er at samtlige klasser har tilgang til kraftige våpen, og flere av dem er kraftigere enn Scar-H'en, som uansett bare har 20 skudd i magasinet.

Jeg vil at M4A1, AKS-74u, SCAR-H, A-91, G36C og SG553 skal være nogen lunde balansert i forhold til hverandre.

Lenke til kommentar

Synes det er realistisk nok som det er jeg, kanskje med unntak av fremkomstmidlene, da spesielt fly og helikopter. Hva er det du mener ikke er realistisk nok?

vet ikke helt, men er litt bedre når man spiller hardcore! Men hvis du spørr meg, så er hardcore slik normal skulle vært og hardcore skulle vært enda mere hardcore, uten det teite minimapet;)

Men hardcore er faktisk litt morro da, får da føles det virkelig som folk går litt inn for å samarbeide og det blir mere som krig, på en måte;)

Jeg er faktisk uenig. Synes det blir litt for mye sniping på hardcore. Det sier jeg selv om jeg spiller desidert mest Recon. Uansett tror jeg det er en problemstilling. Jeg liker heller ikke å måtte bruke alt fra 4-10 pistolskudd for å drepe en fiende (gitt at det ikke blir HS), men skulle det vært realistisk hadde det plutselig vært tilnærmet null poeng i å oppgradere våpen. Joda, treffsikkerhet og slikt ville forbedres, men skulle alle blitt satt ut av spill ved et eneste treff, tror jeg gameplayet hadde blitt dårligere.

Alt i alt synes jeg det er bra nok som det er. Normal er et greit komprimiss, og hardcore er akkurat "hardcore" nok.

Lenke til kommentar

Når den er såpass mye kraftigere har det ikke så mye å si om den har 20 eller 30 skudd.

Enig i den. Hvis jeg går tom for ammo så har jeg gjort noe feil (magasinet).

Og der var coop unlocksa ferdige. En gang igjennom på alle brett på alle vansklighetsgrader så var den i boks. Greide ikke alle på første forsøk, bare så det er sagt.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Soldier Health: 60

Inherited from template: Hardcore Ranked

Soldier Respawn Time: 100

Man Down Time: 100

Bullet Damage: 100

Fra min egen server. 60% HP, 100% damage.

Lenke til kommentar

Burde ikke seier/taper musikken starter litt tidligere i Conquest mode?

Jeg lurer mer på hvorfor musikken, som var AWESOME i BF1942, gradvis har blitt dårligere for hvert nye spill og nå er redusert til noe jævla ubrukelig skurr. Jeg har hørt musikken fra MW3 og selv den er bedre.

http://youtu.be/Gylo7Ak6z3Y

Dette er musikk som gir pasifister lyst til å verve seg, for svarte!

The one and only song! denne er bare så utrolig rå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...