Haganeset Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Noe så lite som en squadleader som sier hvor man skal dra, pluss ett lag som utfører ordre, er ofte nok. Nå har jeg vært squadleader ofte og markerer ett mål vi skal ta, men jeg er den eneste som gjennomfører oppgaven. Det er ytterst sjeldent jeg har med folk som sammarbeider. Så det er maaange spillere der ute som ikke skjønner seg på dette med lagspill eller at dem gir totalt faen! Har man kompiser som man kan spille sammen med, så er det noe helt annet enn public! Endret 17. november 2011 av Scholl 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 sikkert dumt spm, men finner ikke toggle aim? Må jeg holde høyre musettst for å sikte? jævlig irr Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Er mulig å endre det i options. Zoom toggle kalles det vel der. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Andre som får out of memory error på GPU? Tror kortene mine går dukken... Endret 17. november 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Står kun en zoom, ingen zoom toggle... men crouch toggle og slikt står da Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Options - Gameplay - weapon zoom Der skal det være 2 alternativer. Hold button eller click button Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Nå har jeg vært squadleader ofte og markerer ett mål vi skal ta, men jeg er den eneste som gjennomfører oppgaven.Det er ytterst sjeldent jeg har med folk som sammarbeider. Så det er maaange spillere der ute som ikke skjønner seg på dette med lagspill eller at dem gir totalt faen! Har man kompiser som man kan spille sammen med, så er det noe helt annet enn public! Vet hvordan du har det. Er det flere ting så er det folk som booster på hardcore, ene har EOD bot så kommer nestemann å skyter på den mens den andre reparerer. Å visst du ser at de booster, så tar de en teamkill på deg … De som tar ett helt helikopter alene, flyr til toppen av en bygning å hopper ut, 1 stk chopper wasted. Spawnrape, fiendens helikopter står i mainbase og voldtar. Endret 17. november 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 noen som har hørt noe om coop våpna vil bli gjort tilgjengelig for resten av verden som ikke gidder å grinde seg igjenom oppdraga med folk de ikkje kjenner? Frister lite for min del ihvertfall å grinde i evigheter for å få et par hundretusen poeng. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Går ikke lanfge tida. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Hadde vært gøy med den flamme dingsen som er på EOD til MAV. Super kleggen fra helvete. fly fly fly bzzzzz. Åhh det hadde vært fun fun fun Trenger da ikke slikt for at man skal drepe med MAV'en I know. Ikke så lett egentlig, har klart 1 kill. Vanskelig å beregne når de ligger feks Hehe. I starten er det litt vrient, men så fort man får teken på det, så er det veldig lett. Har 137 kills med den for øyblikket. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det er bra. Syns det er verre å bli drept av den enn med kniv. Alle burde reagere når en mixmaster flyr over hodet. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Aldri blitt drept av den kjøkken maskinen jeg. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg regner med de kommer til å ta vekk roadkill på mav, slik som de gjorde i bc2. Egentlig ganske tåpelig å ha det med i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvor finner jeg auto join server addonen? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hadde vært gøy med den flamme dingsen som er på EOD til MAV. Super kleggen fra helvete. fly fly fly bzzzzz. Åhh det hadde vært fun fun fun Trenger da ikke slikt for at man skal drepe med MAV'en I know. Ikke så lett egentlig, har klart 1 kill. Vanskelig å beregne når de ligger feks Hehe. I starten er det litt vrient, men så fort man får teken på det, så er det veldig lett. Har 137 kills med den for øyblikket. eg fløy rett igjennom en kis her omdagen uten at noe skjedde. ^^ Jeg regner med de kommer til å ta vekk roadkill på mav, slik som de gjorde i bc2. Egentlig ganske tåpelig å ha det med i utgangspunktet. hvorfor er det tåpelig? det gjør ondt å få noe med rotorer i en fart i skallen. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Du dør jo også av å bli påkjørt av en EOD-bot xD Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvor finner jeg auto join server addonen? http://www.coderah.com/?page_id=389 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hva bruker dere som bruker headset på audio settings? Headset, hifi, home cinema eller wartapes? Vil ha best surround ed mitt nye sony ps3 headset Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Noe så lite som en squadleader som sier hvor man skal dra, pluss ett lag som utfører ordre, er ofte nok. Nå har jeg vært squadleader ofte og markerer ett mål vi skal ta, men jeg er den eneste som gjennomfører oppgaven. Det er ytterst sjeldent jeg har med folk som sammarbeider. Så det er maaange spillere der ute som ikke skjønner seg på dette med lagspill eller at dem gir totalt faen! Sant det du sier. Personlig digger jeg når jeg får ordre. Blir mer menig i spillet da, og de få gangene resten av squaden gjør det samme, ser man virkelig resultatene av det. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Uff, fikk installert mitt andre GTX580 idag, men det øverste ble så hot at det muligens foresaket min PC til og slukne Evt strømforsyning (Corsair TX 750W) Men du verden hvor deilig det er/var med alt maxet ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå