Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, tror jeg skal slutte å gjøre ting jeg ikke kan :p

Spilte nettopp 4 runder som Recon og skaffet meg kanskje 1000 poeng tilsammens :p

Jeg var en typisk "reconsoldat" på foregående BF spill, 2142/BF2 og de før der. Enten sitter jeg for langt unna og tar tid før jeg spotter noen, ellers så finner jeg meg en halvgrei posisjon men så kommer det en russer å stikker kniven i meg. I tillegg så må det veldig mye skudd til før drap, har foreløpig kun den første rifla.

Tror jeg holder meg til support foreløpig, er tydeligvis det jeg er beste på i Battlefield 3.

Lenke til kommentar

Synes standardrifla til US er mye bedre enn RU. Rifla til RU føles mer baljete på en måte, uten at jeg kan forklare hvorfor :p Recon på 2142 var jo mye enklere enn på BF3 synes jeg iallefall, jeg får en del kills som recon i BF3, men det går mye saktere poengmessing kontra andre kit føler jeg.

Lenke til kommentar

Bare du gir ut ammo så er det flott!

Er vel absolutt ALLE support folka som har ammo? Er hverken unlock, eller mulig å velge noe annet fremfor ammobox? Var en runde nå hvor jeg løp etter en ammo dude i 5 min og spørte etter ammo & spamma chaten... Tror dere jeg fikk ammo? neh... tok til slutt selvmord :thumbdown:

Lenke til kommentar

Er vel absolutt ALLE support folka som har ammo? Er hverken unlock, eller mulig å velge noe annet fremfor ammobox? Var en runde nå hvor jeg løp etter en ammo dude i 5 min og spørte etter ammo & spamma chaten... Tror dere jeg fikk ammo? neh... tok til slutt selvmord :thumbdown:

Hvorfor? Hva i alle dager er vitsen med det? Kniv noen og ta våpnet dems. BAMBAMBAM! Da har du mest sannsynelig våpen med ammo igjen.

Lenke til kommentar

Man kan vel bytte ut ammo boks med f.eks. n00bt00be? Spiller sjeldent support :p

Nei, på samme måte som at alle assault har shock paddles, så har alle support ammo box Det går ikke ann å bytte den ut. Det finnes INGEN grunn til å ikke kaste ut ammo utenom at "jeg er teit og vet ikke hvilken oppgave jeg har på laget". Basta!

Lenke til kommentar

Huff, tror jeg skal slutte å gjøre ting jeg ikke kan :p

Spilte nettopp 4 runder som Recon og skaffet meg kanskje 1000 poeng tilsammens :p

Jeg var en typisk "reconsoldat" på foregående BF spill, 2142/BF2 og de før der. Enten sitter jeg for langt unna og tar tid før jeg spotter noen, ellers så finner jeg meg en halvgrei posisjon men så kommer det en russer å stikker kniven i meg. I tillegg så må det veldig mye skudd til før drap, har foreløpig kun den første rifla.

Tror jeg holder meg til support foreløpig, er tydeligvis det jeg er beste på i Battlefield 3.

Prøv mk11 med acog/ holo og foregrip og fly rundt i front som alle andre. Det eg pleie å gjør som recon. Veldi gøyt å effektivt i tilleg til at du får hjulpet laget ditt med motion sensors etc. Bra trøkk i den rifla =)

Lenke til kommentar

Man kan vel bytte ut ammo boks med f.eks. n00bt00be? Spiller sjeldent support :p

n00btube er bare på assault/medic klassen.

Hvorfor? Hva i alle dager er vitsen med det? Kniv noen og ta våpnet dems. BAMBAMBAM! Da har du mest sannsynelig våpen med ammo igjen.

Jo, selvfølgelig går det an, men jeg gadd ikke løpe mere. Samt at motstanderlaget var presset helt til spawn, så hadde vært vanskelig å knive noen.

Lenke til kommentar

Synes standardrifla til US er mye bedre enn RU. Rifla til RU føles mer baljete på en måte, uten at jeg kan forklare hvorfor :p Recon på 2142 var jo mye enklere enn på BF3 synes jeg iallefall, jeg får en del kills som recon i BF3, men det går mye saktere poengmessing kontra andre kit føler jeg.

Skulle likt et bedre skille mtp us og ru våpen laga imellom. Er ikkje så begeistra over at du som russer kan fly rundt med m240en eller m60en om du vil. Black market finst joda men hadde vært litt meir stilrent med kun "låste" våpen for hver side.

Lenke til kommentar

Nei, på samme måte som at alle assault har shock paddles, så har alle support ammo box Det går ikke ann å bytte den ut. Det finnes INGEN grunn til å ikke kaste ut ammo utenom at "jeg er teit og vet ikke hvilken oppgave jeg har på laget". Basta!

Er vel C4 og Mortar jeg tenker på da. Men hvis ammo boksen er der for å bli så er det vel kjekt å få ammo ja. Selv pleier jeg å stille meg forran dem og knive dem. Da tar de som regel hintet :)

Lenke til kommentar

Irriterer meg at laptoppen ikke kan ta bf3 på low, i full oppløsning uten at det lagger. er en acer 6935G, 9600m GT etc.

den burde joklare det, når den tok bc2 på medium/high helt fint. Muligens noe driverkluss?

Vel jeg hadde en Acer med 9600m GT den funka bra i 3 år. 9600m GT var helt vill da den kom. den ga syk ytelse for pengene. Men denne maskina sang på siste vers så jeg kjøpte jeg en Asus N53SV med GT540m. Kan ikke si jeg syntes GT540m var så enormt bra. Har iallefall ikke WOW effekten 9600m GT hadde.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at laptoppen ikke kan ta bf3 på low, i full oppløsning uten at det lagger. er en acer 6935G, 9600m GT etc.

den burde joklare det, når den tok bc2 på medium/high helt fint. Muligens noe driverkluss?

Vel jeg hadde en Acer med 9600m GT den funka bra i 3 år. 9600m GT var helt vill da den kom. den ga syk ytelse for pengene. Men denne maskina sang på siste vers så jeg kjøpte jeg en Asus N53SV med GT540m. Kan ikke si jeg syntes GT540m var så enormt bra. Har iallefall ikke WOW effekten 9600m GT hadde.

Jeg har også gt540m på min laptop, med en i5 cpu, og den laptopen sliter hardt på bf3 :/

Eller, snitt fps på 45 ish er vel kanskje litt å ta i når jeg sier sliter hardt, men jeg er kresen på fps'n :p

Lenke til kommentar

Nvidia har ikke hatt de store fremskrittene i effektivitet siden G80 etter det jeg har forstått. At GT 540M ikke yter så voldsomt mye bedre enn 9600M er derfor ikke så overraskende. AMD har hatt større fremskritt, men de har også økt strømforbruket litt over tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...