Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg får opp at jeg har skrevet inn feil passord. Det får alle andre venner av meg også. Logg av og på Origin å se Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva er rekkevidden på en SOFLAM? den virker ganske lang. eg satt min fra meg mellom us base og a og han fant et mål helt på den andre sia der m d store lagerbygget/flagget. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg får opp at jeg har skrevet inn feil passord. Det får alle andre venner av meg også. Logg av og på Origin å se Får akkurat det samme.:-( Jeg vil spille. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva er rekkevidden på en SOFLAM? den virker ganske lang. eg satt min fra meg mellom us base og a og han fant et mål helt på den andre sia der m d store lagerbygget/flagget. Hm... Da jeg prøvde SOFLAM sleit jeg veldig å få startet Lock-on i det hele tatt. Måtte være nærmet etter min mening :/ Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva er rekkevidden på en SOFLAM? den virker ganske lang. eg satt min fra meg mellom us base og a og han fant et mål helt på den andre sia der m d store lagerbygget/flagget. tro du kan pråve og skreve lett enklure? venskalig og furstå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Yey, nesten ferdig med en coop-bane, så klikker spillet. Seriøst, EA/DICE, er det så forbanna vanskelig å klare det Valve, Blizzard, ja faktisk de fleste utenom EA klarer? Jeg kan liste en dunge med titler fra EA med problemer uten å tenke meg om... Sim City 4, Battlefield 3, Battlefield BC2, Red Alert 3, Command and Conquer Generals. Var det noe mer? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) ok, håper noen vær så snill kan hjelpe meg her; nettopp skaffet meg nytt nett, 12mbits linje fra telenor! Men når jeg prøver å spille online på bf3(ps3)så lagger det som f***!!!Slik lagg man opplever hvis noen andre bruker nette heftig ved å laste ned osv? Men greia er at ingen andre bruker nette, utenom meg! Hva er greia med dette her, var IKKE slik på det andre nette jeg hadde her tidligere, som jeg lånte av huseier(bor over meg) ..er temmelig irritert nå, for å være ærlig! Kanskje det er modemet som er for dårlig? Det fulgte med et mulitimodem ztxel p2812 Endret 16. november 2011 av dan83 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Porter og slikt, har du sjekket opp i dette? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Porter og slikt, har du sjekket opp i dette? nope, men har ikke annelse om hvordan man fikser slikt? Men tokk en test på bredbandskollan.se, har 12mbits på , kun ca 0,65 mbits på "sende filer"! Det er vell alt for lavt? Får vell avbestille dette nette da, telenor er ikke til å stole på kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvordan skal porter gjøre at det lagger? Enten er de åpne eller så er de ikke. Og du skal ikke behøve å åpne porter for å kunne spille i det hele tatt. Og nei, Telenor har aldri vært flink med internett etter hva jeg har hørt og erfart. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har testet mange leverandører. Get er den jeg er mest fornøyd med Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har søkt dette opp på google, men har ikke fått svar: Etter å ha spilt i kanskje 20-30min, får jeg følgende beskjed: "You have disconnected: Your connection to the server has timed out". Det er tydelig at det er flere som sliter med dette. Og Dice har sagt de jobber med det (?). Har prøvd å deaktivere avast-skjold. Kjører battlelog i mozilla firefox. Kan det være et annet software problem? Oppdaterte punkbuster manuelt da spillet kom ut. Kan det være et lokalt problem hos meg? Har fått nytt internett, og mistenker at det kan være ustabilt. Men merker aldri at det hopper ut når jeg surfer eller streamer, heller ikke når jeg ser på TV (Har nextTV fra nextgentel). Hvis det var internettet mitt som streiket, ville det gitt den beskjeden jeg får? Har nylig fått VDSL nemlig, og blir veldig skuffet hvis det er det som forårsaker problemet.. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 OH MY GOAD hadde 18 kills og snart 4000 poeng og såklart ble jeg disconnecta! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) edit: for en feilpost, hadde så manger faner oppe. trodde det var skyrim tråden Endret 16. november 2011 av Quakecry waits for alice Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 lol... Enhanced destruction betyr bare at det er ødeleggelse i BtK-kartene også altså. Det kom jo som et megadigert sjokk. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Er tv2 serverene nede?` Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 jeg fant ut av noe kjekt å vite istad: Lurer du på hvor lenge du har igjen til å få unlocket et dogdag av den høgre typen? Gå på Stats i spillet og så innpå medals. Der ligger en grei oversikt over alle medaljene som alle har hver sin dogtag etter det eg har forstått. I tillegg står det hvor lenge det er igjen før du får den du har lusst på f. eks. Assault Class Medal eller hva den heter. Håper det kan være til hjelp for noen, de fleste visste sikkert det. Jeg har lurt på det i evigheter ^^ Lenke til kommentar
koots Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 nope, men har ikke annelse om hvordan man fikser slikt? Men tokk en test på bredbandskollan.se, har 12mbits på , kun ca 0,65 mbits på "sende filer"! Det er vell alt for lavt? Får vell avbestille dette nette da, telenor er ikke til å stole på kanskje? Har hatt 0.5 mbit opplasting i mange år og spilt en drøss med spill online uten problemer, BF3 inkludert, så tror ikke feilen ligger der. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva er rekkevidden på en SOFLAM? den virker ganske lang. eg satt min fra meg mellom us base og a og han fant et mål helt på den andre sia der m d store lagerbygget/flagget. Hm... Da jeg prøvde SOFLAM sleit jeg veldig å få startet Lock-on i det hele tatt. Måtte være nærmet etter min mening :/ Har ikke prøvd å låse meg på mål selv. Han gjør det fint selv og eg har ikke lusst å bli drept mens jeg sitter bak skjermen ^^ Kan være at det er en bug som gjør lock on avstanden kortere dersom du bruker den selv men tviler litt. Har hørt noen andre også si at den har kort rekkevidde men som nevnt så opplever jeg ikke det selv. Beklager. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 AMA med core designer av BF3 på Reddit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå