KakeMonster3 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 hadde vært kjekt om du slipper å selv låse deg på mål med javelinen dersom målet allerede er designert via soflam. Er dette mulig in real life? har ikke lest så innmari mye om javelin systemet. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva er rekkevidden på en SOFLAM? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Franske og italienske er greie når du bare vil p0wne n00bs (myten om fransk/italiensk motstand holder må i den digitale alder også - er i alle fall min erfaring. Vi i gruppa vår mistenker at de er for opptatt med å være ute i sola til å bli gode på gaming ) Ellers meget enige i karakteristikken av servere, selv om jeg ikke helt har fått med meg det om tyske Men britiske servere FTW! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jepp, britene er fine folk ingame. I min tid som wow-spiller, foretrakk jeg også utelukket å raide med briter :-) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Franske og italienske er greie når du bare vil p0wne n00bs (myten om fransk/italiensk motstand holder må i den digitale alder også - er i alle fall min erfaring. Vi i gruppa vår mistenker at de er for opptatt med å være ute i sola til å bli gode på gaming ) Ellers meget enige i karakteristikken av servere, selv om jeg ikke helt har fått med meg det om tyske Men britiske servere FTW! Tyske servere i BF er ikke så ille, men de har autospam i chatten hele tiden som minner deg på hvilken server du spiller på og spørsmål om donasjoner. Om du har spilt TF2 derimot så vil du se at tyske servere kun består av å skaffe betaling. Også merket det. Vil gå så langt å påstå at alle land som grenser til Middelhavet er elendig på gameing. Spesielt FPS. Edit: leifer.. Tror det er snart på tide med nytt tastatur... Endret 16. november 2011 av vesleengen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Argumentene for Solhypotesen min blir bare sterkere og sterkere Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har BF3 lite spillere? Logget på i 10 tiden idag morgen å fant svært lite servere hvor det var folk. Greit nok at det er tidlig, men har også lagt merke til dette andre tider på døgnet også. Har ikke krysset av for noen mods eller lignende, bare syntes det var litt underlig at jeg finner så lite servere med folk. Om det er pc du spiller på, finner du tallene her. Legg på en time på tidspunktet så får du norsk tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Argumentene for Solhypotesen min blir bare sterkere og sterkere Med tanke på hva elektronikk koster kontra inntekt i middelhavsland, vil jeg tro de spiller med 10FPS på laveste innstillinger og 1280x1024 i oppløsning. Er iallefall min teori Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Argumentene for Solhypotesen min blir bare sterkere og sterkere Med tanke på hva elektronikk koster kontra inntekt i middelhavsland, vil jeg tro de spiller med 10FPS på laveste innstillinger og 1280x1024 i oppløsning. Er iallefall min teori Godt argument. Skandinavia har tross alt den billigste elektronikken kontra inntektsnivå i hele Europa. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 hadde vært kjekt om du slipper å selv låse deg på mål med javelinen dersom målet allerede er designert via soflam. Er dette mulig in real life? har ikke lest så innmari mye om javelin systemet. Det kan jo være flere targetings enheter i spill samtidig da, 2 SOFLAM'er, 3dje posisjon i tanks og Laser Painter for helikoptere. Så det bør nok være en mulighet for å fortelle Javelinen hva den skal angripe. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Det som irriterer er at når man starter å targete med soflam og noe krysser LOS så skifter den...argh. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kjøpte BF3 for et par dager siden, kastet meg rett i multiplayeren og storkoser meg der! Spiller kun på TV2-serverne, rett og slett fordi det er de eneste norske jeg vet om. Jeg er altså på utkikk etter andre gode norske servere, 32 og 64 slots conquest eller rush. Hvilken servere spiller dere på? Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 webhallen multigamer diskusjon.no Ragnarok Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvilke britiske servere er folk på? Pleier som regel å være på Webhallen sine, men vil skifte pga til synelatende nye kidz admins som ikke klarer å ballansere makt og bruk :-\ 2 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvilken servere spiller dere på? Jeg har som regel "gamer.no" som tekstfilter, da får jeg opp serverne til bf.no og diverse andre som leier servere av multigamer.no. Lenke til kommentar
JR Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Noen andre som har problemer med å logge inn på Origin? Jeg får opp følgende melding: "Det virker som om autentiseringsserverne våre er nede. Du blir satt i offlinemodus". Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Later til at Battlelog er nede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Gjett hva, Origin OG Battlelog er nede. Sjokk. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg logget meg inn for 3 min siden og spiller nå. Origin er nede, i offline modus Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Noen andre som har problemer med å logge inn på Origin? Jeg får opp følgende melding: "Det virker som om autentiseringsserverne våre er nede. Du blir satt i offlinemodus". Jeg fikk opp den meldingen, men fikk meg fint inn på en server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå