Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Franske og italienske er greie når du bare vil p0wne n00bs :innocent: (myten om fransk/italiensk motstand holder må i den digitale alder også - er i alle fall min erfaring. Vi i gruppa vår mistenker at de er for opptatt med å være ute i sola til å bli gode på gaming :p )

Ellers meget enige i karakteristikken av servere, selv om jeg ikke helt har fått med meg det om tyske :)

Men britiske servere FTW!

Lenke til kommentar

Franske og italienske er greie når du bare vil p0wne n00bs :innocent: (myten om fransk/italiensk motstand holder må i den digitale alder også - er i alle fall min erfaring. Vi i gruppa vår mistenker at de er for opptatt med å være ute i sola til å bli gode på gaming :p )

Ellers meget enige i karakteristikken av servere, selv om jeg ikke helt har fått med meg det om tyske :)

Men britiske servere FTW!

Tyske servere i BF er ikke så ille, men de har autospam i chatten hele tiden som minner deg på hvilken server du spiller på og spørsmål om donasjoner. Om du har spilt TF2 derimot så vil du se at tyske servere kun består av å skaffe betaling.

Også merket det. Vil gå så langt å påstå at alle land som grenser til Middelhavet er elendig på gameing. Spesielt FPS.

Edit: leifer.. Tror det er snart på tide med nytt tastatur...

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar

Har BF3 lite spillere? Logget på i 10 tiden idag morgen å fant svært lite servere hvor det var folk. Greit nok at det er tidlig, men har også lagt merke til dette andre tider på døgnet også.

Har ikke krysset av for noen mods eller lignende, bare syntes det var litt underlig at jeg finner så lite servere med folk.

Om det er pc du spiller på, finner du tallene her. Legg på en time på tidspunktet så får du norsk tid. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Argumentene for Solhypotesen min blir bare sterkere og sterkere :thumbup:

Med tanke på hva elektronikk koster kontra inntekt i middelhavsland, vil jeg tro de spiller med 10FPS på laveste innstillinger og 1280x1024 i oppløsning.

Er iallefall min teori :tease:

Lenke til kommentar

Argumentene for Solhypotesen min blir bare sterkere og sterkere :thumbup:

Med tanke på hva elektronikk koster kontra inntekt i middelhavsland, vil jeg tro de spiller med 10FPS på laveste innstillinger og 1280x1024 i oppløsning.

Er iallefall min teori :tease:

Godt argument. Skandinavia har tross alt den billigste elektronikken kontra inntektsnivå i hele Europa.

Lenke til kommentar

hadde vært kjekt om du slipper å selv låse deg på mål med javelinen dersom målet allerede er designert via soflam.

Er dette mulig in real life? har ikke lest så innmari mye om javelin systemet.

Det kan jo være flere targetings enheter i spill samtidig da, 2 SOFLAM'er, 3dje posisjon i tanks og Laser Painter for helikoptere.

Så det bør nok være en mulighet for å fortelle Javelinen hva den skal angripe.

Lenke til kommentar

Kjøpte BF3 for et par dager siden, kastet meg rett i multiplayeren og storkoser meg der! :) Spiller kun på TV2-serverne, rett og slett fordi det er de eneste norske jeg vet om. Jeg er altså på utkikk etter andre gode norske servere, 32 og 64 slots conquest eller rush.

Hvilken servere spiller dere på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...