Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Flere som føler at Mortar bare burde fjernes fra spillet? Sett i det store bildet fungerer den bare ikke. Spilte rush i går hvor det ikke var færre enn 8 som satt med den, som attacker. Gøy gøy gøy.

 

Og samtidig er jo dette et fps spill. Ikke mye fps over å "trykke på den røde trekanten på kartet". Hadde det vært restriktert til 1 Mortar per lag hadde det vært greit, men akk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg mener problemet med mortar er ubegrenset bruk.

5-6 skudd eller 10-11 med EOD hadde vært nok.

 

Edit: Da hadde folk brukt den mer varsomt og taktisk, istedet for å stille seg i hjørnet bak i basen og skyte som en idiot.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Veldig smakløst å kalle seg det og bruke bildet av gitte person, men er absolutt ingen grunn til å rapportere. Selve navnet er ikke støtende, ikke bildet heller for den saks skyld, selvom det kan virke slik for pårørende.

Folk er forskjellige på hva de ser på som støtende eller ikke. Du skriver jo det selv.

De som mener profilen (og evt. andre) er støtende kan rapportere om de vil. Andre lar være. Ikke værre enn som så.

Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at IR sender ut en lommelykt-effekt som du kan se med andre IR-utstyr? Altså sender ut signaler i omgivelsene for å få bedre bildet. Dette kan ses av andre slike, samt night-vision, men ikke med det blåtte øyet.

 

Eller tenker jeg på en annen teknologi nå?

 

det stemer.

Ikke lov med bilde i sig, du bør fjerne den før mod ser deg

Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at IR sender ut en lommelykt-effekt som du kan se med andre IR-utstyr? Altså sender ut signaler i omgivelsene for å få bedre bildet. Dette kan ses av andre slike, samt night-vision, men ikke med det blåtte øyet.

 

Eller tenker jeg på en annen teknologi nå?

 

det stemer.

 

Stemmer ikke helt nei.

Aktiv IR har en lyskilde/lommelykt som sender ut IRlys.

Passiv har ikke lyskilde og viser naturlig IRlys.

 

Aktiv type ble brukt på 60-80tallet. Ulempen er som nevnt at fienden lett kunne se lyskilden med et annet kamera der lyskilden var av.

 

FLIR står for Forvard Looking Infra Red og brukes som regel på fly.

 

Det i BF3 skal vel representere et moderne passivt IR kikkertsikte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Av erfaring så kreves det bare ett par counter mortar treff så gidder de fleste ikke å gjøre det lengre.

 

Her gjelder det bare å passe på. Hadde noen dueller i går. Jeg terroriserte motstanderen med morter og plutselig dukker det opp ett morter merke på kartet. Da gjelder det bare å få lempet i fra seg en granat mot target og hive seg av morteren og springe vekk. Det gikk for det meste, men noen ganer er man for treg. Fordelen man gjerne har med seg er at den som prøver å counter morter, må langt ut i felten for å nå deg og varer som regel ikke så lenge.

Lenke til kommentar

I går var det sykt morro å spille. Fikk min første service star som assault, og er ikke langt fra min første service star med Jet :D

 

Må si at det er mye morsommere å spille med andre, og jeg og gutta i Total Domination eide i maaange timer. Skal ikke se bort ifra at det blir spilling igjen idag, men er litt keen på å spille mot noen, hadde det vært mulig å ordne en liten match?

 

Vi er kanskje 4-7 stk som spiller sammen. Har egen server, men teamer gjerne opp mot Diskusjon.no på den serveren så samt TD får være på samme lag :D

 

_____________

 

En annen ting! Rush på Operation Metro er vill SPM booster, spiller lett med snitt på 600 SPM da jeg spiller der, men er for glad i vehicles, så da blir det fort til at jeg spiller andre store conq maps :D

 

Dere kan spille mot oss :) bare si i fra så ordner vi noe!

Lenke til kommentar

I går var det sykt morro å spille. Fikk min første service star som assault, og er ikke langt fra min første service star med Jet :D

 

Må si at det er mye morsommere å spille med andre, og jeg og gutta i Total Domination eide i maaange timer. Skal ikke se bort ifra at det blir spilling igjen idag, men er litt keen på å spille mot noen, hadde det vært mulig å ordne en liten match?

 

Vi er kanskje 4-7 stk som spiller sammen. Har egen server, men teamer gjerne opp mot Diskusjon.no på den serveren så samt TD får være på samme lag :D

 

_____________

 

En annen ting! Rush på Operation Metro er vill SPM booster, spiller lett med snitt på 600 SPM da jeg spiller der, men er for glad i vehicles, så da blir det fort til at jeg spiller andre store conq maps :D

 

Dere kan spille mot oss :) bare si i fra så ordner vi noe!

 

Den er good :D

 

Sender deg PM seinere :)

Lenke til kommentar

Har BF3 lite spillere? Logget på i 10 tiden idag morgen å fant svært lite servere hvor det var folk. Greit nok at det er tidlig, men har også lagt merke til dette andre tider på døgnet også.

Har ikke krysset av for noen mods eller lignende, bare syntes det var litt underlig at jeg finner så lite servere med folk.

 

Også lurer jeg på om det er noen som har unlocket tv guided til heli? Og funker det like bra som i BF2? :)

Lenke til kommentar

 

As well as the sight and spotlight, there was a 13.5 kilogram (about 30 lbs.) wooden cased battery for the light

 

bra å se at teknologien har utviklet seg ja :thumbup:

 

 

frds: som regel når jeg ikke finner servere, så er det fordi jeg har ett eller annet merkelig i name filter på server.

 

Hvis du søker på alle dervere, selv de fulle, så får du nok opp endel :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Mon Dieu sacrebleu, Franske servere er noe Le poop.

 

Franske servere har jeg holdt meg unna helt siden CS 1.5.

Det er ikke vanskelig å vite hvilket land serveren er i når man spiller som regel..

 

Franske: Man blir beskyldt for cheat hele tiden...

Russiske: Folk klarer ALDRI å holde kjeft i mic eller chat

Norske: For det meste små drittunger uten forståelse for spillet eller annet...

Svenske: LOLLOLOLLOL jeg er pro da liksom hahaha svensker er bestelol...

Tyske: KJØP PREMIUM PLASS PÅ DENNE SERVER!!!!! Bare 40€ uka!

Britiske: (min favoritt) Oh you killed me. Nice shot old chap. I will be getting revenge though :)

 

De fleste andre land en disse er det som regel for høy ping for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...