Kakeshoma Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hva er vitsen med den når du kan sjekke battlelog... bortsettfra folk som ikke har spillet da. Ha i sig? Denne fyren er faen meg rævva... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5UJuMbKA6f8#at=38 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VD5PBDpm2N0 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Begynner å bli lei idioter som kjører fra spawnen uten å ta med seg flere folk, patetisk Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Morter er definetivt min favoritt. Mange kills med denne "Boomstick`en". Par kjappe runder med 17-0 og 15-0. Noen som syta og klaga over å bli tatt med morteren ingame. nice! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Fikk mail idag fra spaceworld med en kode til "Spec Act kit". :!: Jeg forhåndsbestilte spillet typ en uke før release, så regnet bare med at det ikke fulgte med alle LE, men der tok jeg feil. Jaja, er vel bare 8 andre cammo greier? Blir nok lite brukt da spec ops cammoen skjuler deg litt bedre på IR siktet. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Morter er definetivt min favoritt. Mange kills med denne "Boomstick`en". Par kjappe runder med 17-0 og 15-0. Noen som syta og klaga over å bli tatt med morteren ingame. nice! Jeg er en av de, jævlig irriterende når det sitter flere i hovedbasen sin og camper med morter -.- 1 Lenke til kommentar
Oskbre Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg begynner og bli ganske irritert nå! Når jeg skal joine en server så dukker battlefield ikonet opp som vanlig, men før jeg kommer inn i spillet kommer det en melding om at BF3 har sluttet og svare. Dette skjer hver eneste gang! Jeg har prøvd og reinstalere driverne, men det hjalp ikke. :/ Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hva bruker folk til og recorde med? fraps? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Skulle vært sånn record som black ops/mw3 - slipper å merke lagg osv... Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Skulle vært sånn record som black ops/mw3 - slipper å merke lagg osv... Indeed! Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Btw platoonen vår har en server, Join da vel min 2 players for og spille! Soldiers of Doom server Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Småflau... Fant ikke ut før i dag at jeg kan spawne på squadmates og ikke heletiden i mainspawn.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Småflau... Fant ikke ut før i dag at jeg kan spawne på squadmates og ikke heletiden i mainspawn.. Blitt mye løping på deg da... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Småflau... Fant ikke ut før i dag at jeg kan spawne på squadmates og ikke heletiden i mainspawn.. Blitt mye løping på deg da... Kan vel si det slik Kjørt mye jeep da Jeg bare trykker deploy med engang så det går auto etter 3 sek Har aldri tenkt over det.. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Morter er definetivt min favoritt. Mange kills med denne "Boomstick`en". Par kjappe runder med 17-0 og 15-0. Noen som syta og klaga over å bli tatt med morteren ingame. nice! Jeg er en av de, jævlig irriterende når det sitter flere i hovedbasen sin og camper med morter -.- Part of the game. Synd for deg. Man kan ikke alltid få viljen sin. Jeg hjelper mitt lag ved å rydde vei med morter. Endret 15. november 2011 av langtongting Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Folk som kun sitter i hovedbasen er som regel de som suger i alt annet. Snipet mye på slutten av BC2, men satt aldri i basen. Løp rundt, brukte mortar, spotta og drepte folk med pistol, kniv og sniper i den rekkefølgen. Det er sånn det er å være god. 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Skulle ønske flere squadledere visste at de kan gi ordre om angrep og forsvar ved å "spotte" flagget (trykke Q)........ 1 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Folk som kun sitter i hovedbasen er som regel de som suger i alt annet. Snipet mye på slutten av BC2, men satt aldri i basen. Løp rundt, brukte mortar, spotta og drepte folk med pistol, kniv og sniper i den rekkefølgen. Det er sånn det er å være god. Ouch. Du treffer meg mitt hjerte der altså........ NOT Jeg spiller BF3 KUN for egen underholdning. Ikke for å tilfredstille andre sine egoer, eller for å prøve å få en "status" som ikke har noe betyding i den virkelige verden! UNDERHOLDNING er stikkordet! Eneste jeg tar hensyn til er teamet og teamplayers. Prøver å hjelpe best mulig. Det være seg å vente med kjøretøy, heale, gi ammo ect.. Og jeg retter meg etter Server -regler. Er du på motsatt lag av meg er det derimot INGEN nåde som vises! Jeg gir en lang F i om en motstander synes det er aldri så plagsomt å bli tatt gang på gang med SMAW, RGP, Sniper eller Morter! Det samme gjelder andre veien. Jeg tar det for gitt at mine motstandere prøver det samme mot meg og tar det tilsvarene piano om jeg blir tatt med samme virkemidler. Når det er sagt, så har jeg nå frem til rank 30 nesten utelukkende spillt som engineer og brukt mye AA og tanks! OG jeg har vært mobil og tatt flagg. Det kan man også få bekreftet ut av min statestikk. Mange poeng, ikke så mange kills. Nå er det derimot Morter som gjelder på alle de intime kartene. Men jeg oppfatter at det er mange spillere som klager over at motstandere ikke spiller slik de selv vil. Eksempel på dette er når jeg spilte mye AA og piloter klagde sin nød når de ble skutt ned gang på gang! Det er jo det som er hele meningen! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Skulle ønske flere squadledere visste at de kan gi ordre om angrep og forsvar ved å "spotte" flagget (trykke Q)........ Takk for tipset! Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har ingen problemer med at motstanderene sitter i egen base og sniper/morter, løper rundt med tactical light (eller hva det heter), leker seg med RPG osv. Dette er bare positivt og gjør ting langt, langt, langt enklere for meg og resten av laget. Helt supert, for og være ærlig. Det å spille på lag med noen som spiller sånn er dritkjipt siden jeg spiller for å vinne, og når de holder på sånn blir det bare lettere for fienden. Og DET er kjipt. Om motstanderen spiller sånn derimot, da blir jeg bare glad. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Noen andre enn meg som falt helt for IR siktet på div våpen? Utrolig lett å se/spotte fienden med det.. Jeg er overrasket over at ikke flere benytter seg av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå