Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste problemet jeg får er når jeg starter et spill for første gang. Det loader ikke, dvs at skjermen er bare svart. Quits prosenten øker pga det men men

Har nesten samme problem. Må starte spillet i spesifik rekkefølge, ellers så kommer aldri BF3 ikonet opp i taskbar og jeg står sånn til evig tid. Er inne på serveren, men har jo ikke noe "vindu" å spille på.

Må force quite alt og starte origin på nytt, starte BF3 via den, så gå rett i Battlelog å joine en server. Da funker det fint.. Rimelig håpløst.

Ang RPG er det en pain i ræva. Eneste gangene er greit for min del er om en sniper sitter i et eller anna hus\vindu for å ta han ut. Men det skjer skjeldent med min deaths fra RPG, er som regel i åpent landskap :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Merka at de få gangene jeg har hatt problemmer med krasj før start av spill er på følgende scenario:

Joiner en server

BF3.exe starter, ikon dukker opp på startlinje

Jeg sitter og venter til at spillet skal komme automatisk

Har aldri hatt problemmer med å joine en server vist jeg selv trykker på BF på startlinjen.

Har folket deaktivert UAC?

http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/disable-user-account-control-uac-the-easy-way-on-windows-vista/

Lenke til kommentar

Hvor mye koster det for eksempel å henge på en airsoft-arena eller hva pøken de kalles i en time? Så langt har BF3 gitt meg enorm mengde morro for 5,- i timen. Dvs. 450,- / 90 timer som jeg har sålangt. Og det blir jo bare billigere for hver time jeg spiller.

Og for å ikke bli heeeelt off topic, her er et battlelog-profilbilde som jeg lagde i stad:

post-39786-0-88812600-1321364930_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ønsket BF3 fikser:

- Choppy musbevegelse inne i kjøretøy

- Lyden på kjøretøy og våpen blir borte av og til

- BF3.exe has stopped working

- At spillet kan se å huske settings! Ikke gøy å måtte justere oppløsning og mus hver runde -_-

- ingame serverlist????

Du glemmer det aller viktigste. Fiks den f***** lommelykta ASAP!

Har en teori, men har ikke fått sjekket den ut 100% enda. Skal forsøke å forklare det forståelig.

Var på en server med en over gjennomsnittlig god chopperpilot på det andre laget som terroriserte teammates. Jeg spawner med Stinger for å ta han ut og starter å locke på han. FØR missilen er locket skyter jeg (dvs. missilet blir ikke avfyrt da det ikke er locket på enda), men piloten dropper flares allikevel. Etter det er det bare for meg å locke meg på ordentlig og avfyre missilen og voila, chopper down. Forsøker det samme en gang til på enda et helikopter og det samme skjer.

Teorien min er da som følger; helikopterpiloten får "missile away" biipen i det jeg trykker på avtrekkeren, selv om missilet ikke er avfyrt?

Kan også nevne at det ikke ser ut til å fungere på fly.

Lenke til kommentar

Kjempekult. Helt til du sikter litt for langt til siden, og skyter en ladning rett i veggen. Og veggen raser over deg...

:p

Hah, jeg satt meg midt mellom en kassebil og vanlig personbil på Seine Crossing for noen dager siden, tenkte ikke noe videre over det og fyrer av -> Suicide!

Skøyt rett inn i ræva på varebilen :whistle:

Ønsket BF3 fikser:

- Choppy musbevegelse inne i kjøretøy

- Lyden på kjøretøy og våpen blir borte av og til

- BF3.exe has stopped working

- At spillet kan se å huske settings! Ikke gøy å måtte justere oppløsning og mus hver runde -_-

- ingame serverlist????

Jeg har ikke opplevd noe av det du beskriver, men ingame serverlist (Battlelog via Origin gjennom overlay) skulle jeg gjerne hatt.

Jeg har derimot merket meg at BF3 gjerne bruker lang tid på å loade første gang man starter spillet for dagen, deretter går det relativt kjapt å loade. De kan god godt fjerne helt "Waiting for nexty round" opplegget eller hvertfall loade i bakgrunn og la meg forandre på oppsettet mitt under tiden.

Til dere som til stadig whiner på IRNV, har dere prøvd Thermal Optics med Tank/Heli? ;)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som irriterer meg grønn over at man må stå nesten perfekt 90º mot en gjerde for at det skal gå an å hoppe over? Er det litt hektisk og jeg løper mot et gjerde eller kant for å hoppe over mens jeg ikke treffer heeeelt rett på, så hopper han bare langs gjerdet/kanten istedet. Det er LITT irriterende når det står en tanks bak meg for eksempel, som jeg prøver å løpe for livet unna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Lommelykten blir fikset i den neste patchen.

Hva skal fikses med lommelykten? Synes den funker fjell jeg whistle.gif

Mitt største problem er at jeg blir flasha til døden av teammates i sterkt dagslys.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det bare jeg som irriterer meg grønn over at man må stå nesten perfekt 90º mot en gjerde for at det skal gå an å hoppe over? Er det litt hektisk og jeg løper mot et gjerde eller kant for å hoppe over mens jeg ikke treffer heeeelt rett på, så hopper han bare langs gjerdet/kanten istedet. Det er LITT irriterende når det står en tanks bak meg for eksempel, som jeg prøver å løpe for livet unna.

Vist det er noe jeg skal klage på i forhold til bevegelsen og flyten i spillet, så er det hopping over gjerder og kniving bakfra bare det er den minste bevegelse i motstanderen.

Må liksom stå helt korrekt for at "animasjonen" skal igangsettes, trøttende.

Lenke til kommentar

Irriterende? Nei, ikke i det hele tatt!

Tankhore :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...