_Bulldog_ Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Eneste problemet jeg får er når jeg starter et spill for første gang. Det loader ikke, dvs at skjermen er bare svart. Quits prosenten øker pga det men men Lenke til kommentar
frds Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Videospill er ganske kjedelig igrunn. Jeg spiller jo airsoft hver søndag, og det knuser BF hva spenning og det sosiale angår. Det er også billigere Kjekt for deg da. 4 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Bruk mortar vidre du:). Digger å se fienden bruker det:). De syns godt på kartet og jeg spawner med mortar selv forr å ta dere:). Etter 3 kills pleier de å ta hintet:p Protip er å skyte rundt to, tre skudd med mortar. Deretter flytte deg til en ny posisjon. Eller så kommer sånne som Christoffero89 å tar deg. Endret 15. november 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Skyter ikke 2 engang. Hvis det er en med mortar som er aktiv (d.v.s. står klar, så får du ikke skutt to ganger før du får en i retur. Muligens om du er første mann ut til å bruke mortar på mappet kan du skyte såpass, før de får summet seg og slår tilbake. Ett skudd og så forflyttning er mantraet mitt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ja haha:). De fleste flytter seg ikke og ojeg vet en bruke rmortar venter jeg litt og ser om han flytter seg og skyter. Enda ikke bommet:) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det eneste som er irriterende med mortar er når du skal deploye og ikke helt får det til. Noen ganger virker det som at det går ut skudd idet kartet kommer opp uten at jeg registerer det, fordi jeg har holdt knappen på musa inne. Da får jeg som oftest en mortar i skallen etter første skudd (som jeg kontrollerer selv). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Videospill er ganske kjedelig igrunn. Jeg spiller jo airsoft hver søndag, og det knuser BF hva spenning og det sosiale angår. Det er også billigere Så fint da, men totalt irrelevant. Du kan henvende deg her i stedet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=386766&st=0 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Videospill er ganske kjedelig igrunn. Jeg spiller jo airsoft hver søndag, og det knuser BF hva spenning og det sosiale angår. Det er også billigere .. og for ikke å snakke om bedre grafikk, 3D, lyd, osv Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Videospill er ganske kjedelig igrunn. Jeg spiller jo airsoft hver søndag, og det knuser BF hva spenning og det sosiale angår. Det er også billigere Hvordan er det billigere? Greit nok, en trenger ok pc for å game. Men alle har og trenger en pc idag, så om du først kjøper en pc kan du legge på noen tusen så har du noe som duger. Airsoftutstyr og klær blir fort 10k... Ihvertfall om du skal prøve å få til et bra kit, og ikke masse random sheeit... Og det har ikke stort mere for seg enn de søndagene MEN det er awesome! Det skal jeg være enig i Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=CuRcOVmppPc& 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Videospill er ganske kjedelig igrunn. Jeg spiller jo airsoft hver søndag, og det knuser BF hva spenning og det sosiale angår. Det er også billigere Hvordan er det billigere? Greit nok, en trenger ok pc for å game. Men alle har og trenger en pc idag, så om du først kjøper en pc kan du legge på noen tusen så har du noe som duger. Airsoftutstyr og klær blir fort 10k... Ihvertfall om du skal prøve å få til et bra kit, og ikke masse random sheeit... Og det har ikke stort mere for seg enn de søndagene MEN det er awesome! Det skal jeg være enig i Skulle akkurat til å si det samme. De jeg kjenner som driver aktivt og seriøst med Airsoft har brukt sikkert 2x på markører(kalles det det i airsoft også, eller er det bare paintball?), uniformer, beskyttelsesutstyr, hjelmer, hansker, stridsvester o.s.v. enn det jeg har brukt på PC utstyr. Halve poenget med airsoft, så vidt det jeg har fått det med meg er at det skal være mer autentisk. Derfor er det MANGE av dem som kjøper ekte utstyr, og det er dyrt. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har ikke spilt BF3 på tre dager nå.. Skyrim tar overhånd!! Men blir vel litt lei av SP ganske snart og da er det ålreit å ha et fantastisk MP spill å sverge til Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Bruk mortar vidre du:). Digger å se fienden bruker det:). De syns godt på kartet og jeg spawner med mortar selv forr å ta dere:). Etter 3 kills pleier de å ta hintet:p Vel, rigga opp på startområde igår og fikk tatt en god del uten en eneste tilbake. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det er fordi jeg ikke var der;) 1 Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Videospill er ganske kjedelig igrunn. Jeg spiller jo airsoft hver søndag, og det knuser BF hva spenning og det sosiale angår. Det er også billigere .. og for ikke å snakke om bedre grafikk, 3D, lyd, osv Ja haha realiteten knuser jo dagens spill heheh Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Lurte på om jeg skulle kjøpe skyrim til bf3 ble fikset. Jeg har også klart å unlocke mav, og det er en ting jeg lurer på angående styringen. Er det slik at man må holde inne space bar hele tiden for å holde den i luften? Synets det var litt tungvint. Jeg har heller ikke funnet en god måte på å fly høyere/lavere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Videospill er ganske kjedelig igrunn. Jeg spiller jo airsoft hver søndag, og det knuser BF hva spenning og det sosiale angår. Det er også billigere .. og for ikke å snakke om bedre grafikk, 3D, lyd, osv Ja haha realiteten knuser jo dagens spill heheh Ikke vet jeg, men tror plastkuler passer fint dårlig til å sprenge opp bygninger med Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Lurte på om jeg skulle kjøpe skyrim til bf3 ble fikset. Jeg har også klart å unlocke mav, og det er en ting jeg lurer på angående styringen. Er det slik at man må holde inne space bar hele tiden for å holde den i luften? Synets det var litt tungvint. Jeg har heller ikke funnet en god måte på å fly høyere/lavere. Spacebar = opp L-Ctrl = ned Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Lurte på om jeg skulle kjøpe skyrim til bf3 ble fikset. Jeg har også klart å unlocke mav, og det er en ting jeg lurer på angående styringen. Er det slik at man må holde inne space bar hele tiden for å holde den i luften? Synets det var litt tungvint. Jeg har heller ikke funnet en god måte på å fly høyere/lavere. Den synker litt gradvis ja. crouch for å fly lavere, jump for å fly høyere. enkelte maps har veldig lav flight ceiling. Seine crossing kommer du ikke over bygningene på og canals har ca 200-300 bare. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=CuRcOVmppPc& haha. Den var rå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå