saladin waits for alice Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Vel de med best ping er ofte de fulleste også. "Beklager denne serveren er full!" Gjentatt dukker opp på servere med en plass eller tre. Møkkirriterende at det ikke er et køsystem. Bruker du Firefox? Isåfall kan du laste ned GreasMonkey Plugin Last ned her Så kan du installere et script til GreasMonkey her: http://userscripts.org/scripts/show/116535 (Trykk Install i toppen der). Deretter restarter du Firefox, så kan du hukke av "Auto Join". I det vinduet hvor det står at serveren er full (nede til venstre, GameManager). takk Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Noen servere har et køsystem. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Trodde det var reserverte slots, ikke kø? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 1321315045[/url]' post='18582701']http://battlelog.bat...42/4/228118879/ Er vel ikke så gale stats på denne runden? Hehe Blir ikke så veldig imponert når dere ikke vinner. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 1321315045[/url]' post='18582701']http://battlelog.bat...42/4/228118879/ Er vel ikke så gale stats på denne runden? Hehe Blir ikke så veldig imponert når dere ikke vinner. Syns jeg gkorde det bra jeg. Laget sugde jo så var ikke lett å ta alt alene Lenke til kommentar
Halky Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Baaah.... Kjedelig når man ikke får spilt mer en rundt 15-20 min før man blir disconnencted fra serveren ;( Og dette har jeg slitt med fra dag èn ;/ Har aldri hatt noe sånt problem med andre spill jeg spiller online så er litt merkelig dette her :S Og det tar bort veldig mye av moroa også når jeg nesten aldri får fullført flere runder i spillet, går glipp av mye bra stats osv... når jeg bare plutselig detter ut.... Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg HAAAATER rpg spam. Flere som løper rundt med den som primary våpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg HAAAATER rpg spam. Flere som løper rundt med den som primary våpen Jepp, vedder på at enkelte har keybinda tast "1" for å ta frem RPG. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Derfor vi i klanen våres har "No RPG on infantery" regel. Ganske strenge på det også. 1 Lenke til kommentar
frds Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ja det med folk som springer rundt med RPG er nesten like gale som snipere. Kjenne jeg blir lei når det eneste jeg blir drept av er snipere og rpg. Ellers er det helt greit å bli drept fra tid til annen Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Derfor vi i klanen våres har "No RPG on infantery" regel. Ganske strenge på det også. Har dere egen server? eller så hjelper det lite Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Noen som har maplist detail? Vet bare at caspian border er mp_007 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Derfor vi i klanen våres har "No RPG on infantery" regel. Ganske strenge på det også. Har dere egen server? eller så hjelper det lite Vi har egen server ja. Men denne er passordbeskyttet enn så lenge. Endret 15. november 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Tenkte jeg skulle spørre om noen andre har samme problem som meg. Når joiner en ny server, etter å ha spilt på en annen så får jeg nesten uten unntak opp "bf2.exe have stopped working". Forsøk nummer 2 på å joine får jeg "connection failed", men forsøk nr 3 alltid går. Med andre ord. Jeg får nesten aldri joina en server før det tredje forsøket. Merkelige greier. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg opplever noe ala det noen ganger, gjelder spesielt dersom jeg ikke quiter forrige game, men bare minimerer det uten å gå ut av en server for å finne en ny. Men skjer skjeldent, utover det går det som regel greit. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Unlocka Morter i går og hadde det storartet i "seine crossing"! Lenke til kommentar
Ensombryrseg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Videospill er ganske kjedelig igrunn. Jeg spiller jo airsoft hver søndag, og det knuser BF hva spenning og det sosiale angår. Det er også billigere Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Unlocka Morter i går og hadde det storartet i "seine crossing"! Kjempekult. Helt til du sikter litt for langt til siden, og skyter en ladning rett i veggen. Og veggen raser over deg... Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har nesten skjedd. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Bruk mortar vidre du:). Digger å se fienden bruker det:). De syns godt på kartet og jeg spawner med mortar selv forr å ta dere:). Etter 3 kills pleier de å ta hintet:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå