themaceman Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Enig. Jeg tok det som helikoptertrening Har dog problemer med å bruke fly veldig effektivt, har nok med å navigere meg rundt samt unngå fiendtlig ild Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Det er kunstig enkelt i Fire from the sky ja, men etter ett par runder der så krasjer jeg i allefall ikke helikopteret rett i bakken Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Å bruke fly, som i jets . Helikopter har jeg virkelig fått teken på etter all co-op spillingen, morsomt å få til et skikkelig raid på multiplayer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jaja... https://battlelog.battlefield.com/bf3/user/AshUltimega/ https://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/6059514/1/250417256/ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Colonel... AshUltimega ranked up, level 44, 2 hours ago Lenke til kommentar
frds Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Så vidt jeg vet er det ikke mulig å ta ned helikopter med den. Spretter bare av. De på bakken blir litt random noen ganger. Men er de midt i sikte så skal det være treff. Ja merket det etter noen ganger, ta ut tanks og slikt funker bra da Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Noen andre som har registrert noen kills med M18 Claymore? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Noen andre som har registrert noen kills med M18 Claymore? Ikke i battlelog nei, men er registrert på andre stats-sider. Lenke til kommentar
frds Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hater når servere detter ut hele tiden Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Noen andre som har registrert noen kills med M18 Claymore? Ikke i battlelog nei, men er registrert på andre stats-sider. Har registrert 2 kills med claymore på den Claymore Medal greia, men ikke på selve claymore siden Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Det er en medal for 300 kills med claymore, men ingenting for mines? Så dritt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Kan man ikke velge hvem som skal vere pilot under COOP-oppdragene ? Kommer ikke på tale om at jeg skal fly det jævla helikopteret DICE, hvorfor tvinges vi til å spille COOP? Der er helt latterlig. Endret 18. november 2011 av Mala Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dø et par ganger, så blir det kompisen din sin tur automatisk. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kan man ikke velge hvem som skal vere pilot under COOP-oppdragene ? Kommer ikke på tale om at jeg skal fly det jævla helikopteret DICE, hvorfor tvinges vi til å spille COOP? Der er helt latterlig. Er jo greit og øve deg på choppa i co-op da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dø et par ganger, så blir det kompisen din sin tur automatisk. Ja det ble jo med det, men hadde håpet man kunne velge dette Har egentlig likt meg best som grunt opp igjennom BF sin historie, men det er kjipt det ikke finnes bedre metoder for å øve seg med luftstyrkene i dette spillet. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dø et par ganger, så blir det kompisen din sin tur automatisk. Ja det ble jo med det, men hadde håpet man kunne velge dette Har egentlig likt meg best som grunt opp igjennom BF sin historie, men det er kjipt det ikke finnes bedre metoder for å øve seg med luftstyrkene i dette spillet. Du kan jo øve i co-op da, eller lei en server og sett players til 1 og sett passord på Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er det kun når man zoomer med recon at det blir lysglimt i scopet? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Noe så lite som en squadleader som sier hvor man skal dra, pluss ett lag som utfører ordre, er ofte nok. Nå har jeg vært squadleader ofte og markerer ett mål vi skal ta, men jeg er den eneste som gjennomfører oppgaven. Det er ytterst sjeldent jeg har med folk som sammarbeider. Så det er maaange spillere der ute som ikke skjønner seg på dette med lagspill eller at dem gir totalt faen! For meg som foreløpig er fersk på bf3 (og ikke har spilt noe særlig FPS spill siden half life eller noe ) så synes jeg squad opplegget er litt uklart i bf3. Jeg har spilt et annet MMO spill i det siste (World Of Tanks), og er godt kjent med mekanismene for lagspill der, men mekanismene er litt uklare for meg i bf3 foreløpig. Noen som kan forklare litt om hvordan det fungerer, evt tipse om noen gode tutorials? Spiller på PC om det betyr noe.. Har fått med meg at min squad er markert i grønn, og at en spotter med 'Q'.. Hvordan fungerer og vises ordrer/målmarkering fra squadleader? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Man skulle fått 5 poeng ekstra hver gang man fikk poeng dersom man var under 10 meter unna en annen i squaden, og enda 5 poeng til dersom man var under 10 meter unna squad leader. Dette i tillegg til squad attack order, som for øvrig burde gi mer poeng både for squad leader og resten. Det hadde faenmeg vært noe. De som selv da driter i lagspill, vil slite med å hevde seg på scoreboard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå