Fjoslykta Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har en trådløs D-link her hjemme. En Dell-maskin virker 100 % hele tiden. Så låner jeg hjem en bærbar, liten Dell-maskin fra jobben, logger på, og det virker bare av og til. Hvis jeg er heldig og kommer meg på internett, forsvinner forbindelsen gjerne etter 5 minutter, for så å komme tilbake en stund senere... "Finner ikke sertifikat for å logge på nettverket" kommer stadig, men også mens jeg er pålogget(!) Har prøvd å endre diverse innstillinger, men akk... Noen tips? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hvordan er det med "åpenhet" fra trådløsen til datamaskina di? Hvis du har kabel må det være noe feil. Er det trådløst alt sammen så regner jeg med at signalet fra ditt modem/router ikke er sterkt nok til og gå igjennom vegger/gulv. Satt der selv med samme problem. Kabel var løsningen! Lenke til kommentar
Fjoslykta Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar - maskinen står vanligvis i etasjen over D-linken, og signalstyrken viser "utmerket". Jeg har prøvd å ha maskinen 2 meter fra D-linken også, men likevel kobler den seg ut. Kabel har jeg ikke prøvd, men da er litt av poenget borte; jeg har to stasjonære PCer jeg kan bruke fra før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå