zeezy Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har brukt Ubuntu 9.10 i virtualbox en stund, og har nå installert det på den bærbare maskinen også (booter opp i linux, finns ikke Windows), men en ting jeg savner fra windows, er det at programmene åpnet i ett vindu, mens i Ubuntu, åpnes de fullskjerm, selv om jeg kan dobbelt-klikke, og få det i ett vindu, er det fint å ha det i ett vindu med en gang. Noen som vet hvordan jeg får dette til? Takk (kjører forresten notebook versjonen av ubuntu 9.10, hvis det er noen stor forskjell) Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det skal funke slik at hvis du gjør ikke maksimerer vinduet og lukker det, så åpner det seg slik neste gang. Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Det skal funke slik at hvis du gjør ikke maksimerer vinduet og lukker det, så åpner det seg slik neste gang. nope, prøvde med bluefish, og det åpnet seg i fullskjerm igjen (ble litt kvalm av "signaturen" din ) Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (ble litt kvalm av "signaturen" din ) Takk for info. Følte virkelig at jeg trengte å vite det. Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Fikk fikset det Er bare å deaktivere noe med "window manager" i startoppen, så får du det i ett vindu, uansett hvilket program (men kommer oppe eller nede også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå