InnFjording Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei Eg har eit problem: eg bygde nyleg ei datamaskin og alt funka fint, intil nyleg. Det begynte med at skjermen begynte å flikre og so slo skjermen seg av ei lita stund (3-5 sek) for so å slå seg på igjen. Når den kom på stod det at skjermkort driveren hadde brote saman og hadde blitt gjennompretta... dette skjedde nokre gonger før den ikkje kom på att. Og dette har fortsett å skje på tilfeldige tidspunkt for eksempel i går: eg slo på dataen runda MW2 og skulle til å ta eit virussøk og midt ut i søket slo den seg av... Det hender og at den slår seg av ved oppsatart andre gonger ved heit tilfeldig og det hender og at eg får bluescreen. Eg har prøvd sikker modus og deaktivere driveren for so å installere ny... dette funker av og til før det begynder igjen. Her er spesifikasjoner: ASUS P6T SE Kingston DDR3 1600 MHz Hyper X RAM WD Caviar Green 1 TB XFX Radeon 5770 1GB (cathalyst 10.2) Corsair TX 650 W Gammal DVD RW i7 920 (ikkje overklokka) Skjerm: Benq T2210HD Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 SE her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1206209 Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Takk skal Sjekke når eg kjem heim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå