Gå til innhold

Spartacus: Blood and Sand - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Mens leken var god? Denne serien er jo basert på en virkelig hendelse som endte sånn. Så da var det vel opplagt det skulle ende der.

Helt historisk riktig var det vel ikke, men hvertfall mer riktig slutt enn i Kubrick flmen der Spartcus var blant de 6000 korsfestede, han falt i slaget.

Mens leken var god, ja :)

Starz kunne jo lett valgt å dra serien enda lenger, eller å lage enda en prequel som Gods of the Arena.

 

EDIT: Uansett om de fulgte den historiske gangen i starten kunne de jo gjort mange tvister under veis. (Noe de også gjorde, men tenker på en stor tvist nå på slutten for eksempel).

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

Blir en megabump, men endelig ble siste sesong (som jeg ikke hadde sett) tilgjengelig på Netflix så da blei det et aldri så lite julemaraton :) Fantastisk avslutning på en fantastisk serie som jeg synes bare har blitt bedre og bedre, og siste sesong var den desidert beste i mine øyne. Kjipt at noen random soldater skulle bli Spartacus bane, og jeg var sikker på at han skulle gjøre et siste krafttak og faktisk klare å drepe Crassus, men den gang ei (ja, veit det ville vært mot historiens gang :))

 

Forøvrig så har de som nevnt av andre noen sinnsykt fine babes i denne serien :love:

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...