Vertical^ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Mens leken var god? Denne serien er jo basert på en virkelig hendelse som endte sånn. Så da var det vel opplagt det skulle ende der. Helt historisk riktig var det vel ikke, men hvertfall mer riktig slutt enn i Kubrick flmen der Spartcus var blant de 6000 korsfestede, han falt i slaget. Mens leken var god, ja Starz kunne jo lett valgt å dra serien enda lenger, eller å lage enda en prequel som Gods of the Arena. EDIT: Uansett om de fulgte den historiske gangen i starten kunne de jo gjort mange tvister under veis. (Noe de også gjorde, men tenker på en stor tvist nå på slutten for eksempel). Endret 15. april 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 En helt fantastisk avslutning på serien! Som noen skriver ovenfor; de kunne dratt dette lenger ut enn de gjorde, men valgte heldigivs å ende det her. Forøvrig herlig med Andy Whitfield helt på slutten etter rulleteksten! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Ja var fantastisk at dei tok med Andy Whitfield på slutten. Viser at han var den ekte spartacus og hedra minne hans mykje betre enn å berre skriva feks "In Memory of.." Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ferdig med serien nå. Godt fornøyd, selv om det selvsagt er litt trist og jævlig når favoritter i serier/filmer dør. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Alle hunksene døde.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 And the babes. Eller, mange av dem Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Blir en megabump, men endelig ble siste sesong (som jeg ikke hadde sett) tilgjengelig på Netflix så da blei det et aldri så lite julemaraton Fantastisk avslutning på en fantastisk serie som jeg synes bare har blitt bedre og bedre, og siste sesong var den desidert beste i mine øyne. Kjipt at noen random soldater skulle bli Spartacus bane, og jeg var sikker på at han skulle gjøre et siste krafttak og faktisk klare å drepe Crassus, men den gang ei (ja, veit det ville vært mot historiens gang ) Forøvrig så har de som nevnt av andre noen sinnsykt fine babes i denne serien Endret 29. desember 2013 av bas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå