MrLuni Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Jojo den i arenaen var jo konge, men ikke pga av spartacus selv. Syns dem kunne ha funnet en mye bedre person til å spille nye spartacus. Iallefall en som veit hva et treningsstudio er. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ehh... historien har da vist gang på gang at det ikke nødvendigvis er de med størst muskler som er de beste krigerene? Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ikke så rart.. Siste sesong var jo ræva. Siste sesong ræva!? Jeg synes den var knallbra, og du skal leite lenge etter en mer episk episode enn nummer 5 Libertus (tror jeg det var) hvor det tok fullstendig av i Capuas arena. Dessuten synes jeg det var forfriskende at de var på rømmen og utenfor murene. Alle sesongene har vært ganske bra, men første var uten tvil den beste! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Sesong 3 er godt i gang, og jeg må bare få sagt at Naevia irriterer meg noe voldsomt. Hvorfor må nesten alle tv-serien ha med en person som folk irriterer seg over. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Veldig enig Teipball.. Breaking bad har Skyler, dexter har Deb, og Naevia er minst like sytete Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) ....og The Walking Dead har/hadde Lori, Michonne og Carol. Morsomt at det som regel er damer som er irriterende! Forøvrig har Crixus blitt en skikkelig fløtepus, savner Crixus fra sesong 1! Tidenes drittsekk der. Endret 25. februar 2013 av piccolo Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Spennende vending Spartacus har tatt nå. Vært mye ubetydelig slåssing i det siste, så var godt å få litt handling mellom karakterene, og litt "drama" om jeg kan bruke det ordet. Pluss litt uventede handlinger. Tror det blir siste to episodene kan bli bra Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Sesong 3 er godt i gang, og jeg må bare få sagt at Naevia irriterer meg noe voldsomt. Hvorfor må nesten alle tv-serien ha med en person som folk irriterer seg over. Hvorfor det, rasist..? Hvor historisk correkt er egentlig serien? Endret 30. mars 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Hvorfor det, rasist..? Syns hun og Crixus er drittkult par. Og likte måten hun tok han ene der for noen ep. siden og hvordan Cannicus så på henne etterpå da Hvordan klarer du å dra en sammenheng mellom at jeg ikke liker Naevia til at jeg skulle vært rasist? Spesielt siden jeg i samme setning tar med at alle serier har denne type karakter. Jeg misliker henne av flere grunner. Den ene er at jeg synes den nye skuespilleren er dårligere enn den som spilte hun før. Rett og slett måten hun spiller på er irriterende. Dumt at jeg ikke klarer å beskrive det bedre, men det er bare noe ved henne som irriterer. I tillegg føler jeg at hun ødelegger for resten med å gjøre merkelige ting. Drepe kompisen til Gannicus f.eks. Jeg har også et lite problem med at hun skal være (prøve, for føler ikke hun klarer det) så badass i serien. Jeg kan aldri tenke med at hun ville klart å være "en av dem" og det ødelegger litt av realismen i det. Og som Zarfax skrev. Hun syter, og det funker dårlig når nesten ingen andre gjør det. Det siste delen følte jeg også litt på hun som spilte dama til Spartacus i forrige sesong. Saxa klarer det litt bedre. Endret 29. mars 2013 av Teipball 2 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Huff, ser ut til at denne serien slutter nå til helgen Håper det blir en nogenlunde god slutt, selv om man vet utfallet på et vis, så det blir spennende å se. Håper de kommer ut med en blurayboks med alle sesongene, har likt denne serien veldig godt! 1 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 RIP Spartacus. Fantastisk avslutning. Selv om jeg til det siste håpet at serien skulle vri om på historien. Scenen når Gannicus så Aenimeus (aner ikke hvordan det staves) igjen var utrolig. Takk for en fantastisk underholdende serie! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Skulle gjerne hatt mer, men dette var en helt rå avslutting. Utrolig kamp scene for å være en tv serie, og mange gode øyeblikk i denne siste episoden. Hadde et lite håp om at historien skulle vris om litt selv, men nå som det er over, føler jeg det hele passet ganske så godt. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Konge slutt på en bra serie Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 For en avslutning. Denne serien har holdt kvaliteten hele veien igjennom, men det måtte ta slutt en gang. 3 Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Det som folkene bak spartacus også fortjener kudos for er hvordan de hånderte bortgangen til Andy Whitfield. De lagde prequellen Gods of the Arena og uten det "pause" året ville nok aldri Oenomaus eller gannicus blitt så sentrale som de har. 1 Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Både Oenemaus og Gannicus var også viktige i virkeligheten Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 De endte serien imens leken var god, noe jeg liker svært godt. Da kan jeg tenke tilbake på Spartacus og tenke "For en konge serie!", og ikke tenke på det som en serie de dro alt, alt for langt. At de i tillegg klarte å holde meget god kvalitet selv etter Whitfield's død er fantastisk. All hail Spartacus, the bringer of rain! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Mens leken var god? Denne serien er jo basert på en virkelig hendelse som endte sånn. Så da var det vel opplagt det skulle ende der. Helt historisk riktig var det vel ikke, men hvertfall mer riktig slutt enn i Kubrick flmen der Spartcus var blant de 6000 korsfestede, han falt i slaget. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Mens leken var god? Denne serien er jo basert på en virkelig hendelse som endte sånn. Så da var det vel opplagt det skulle ende der. Helt historisk riktig var det vel ikke, men hvertfall mer riktig slutt enn i Kubrick flmen der Spartcus var blant de 6000 korsfestede, han falt i slaget. De kunne vel lett ha kjørt serien lengre, selvom spartacus måtte dø til slutt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jo men det gikk vel tidlig fram at de fulgte den historiske gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå