Gå til innhold

Spartacus: Blood and Sand - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er han, sett opp i mot f.eks Crixus. Men når det kommer til volum og muskelstørrelse, er vel McIntyre mye mindre en det Whitfield var. Men skal ikke henge meg for mye opp i det. Han gjør rollen bra, og han har en del å leve opp til etter min mening.

Det jeg elsker med denne serien er måten kampscenene blir filmet og gjort på. Slow-mo sekvensene, i tillegg til fantastisk kamp-koreografi. (Hvis man kan kalle det det).

Lenke til kommentar

Jeg er redd det blir svært vanskelig for serien å nå opp til samme høydepunkt i de neste episodene. Den første sesongen hadde sin klimaks i den aller siste episoden (Kill them all), og nå får vi den servert i midten av sesongen i stedet. Likevel er jeg frelst og kommer uansett til å se hele sesongen ferdig.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Crixus virker å være litt mer "chubby", men kan være hukommelsen spiller meg et puss.

 

Uansett, syntes dette har vært et herlig actioneventyr så langt. Greit nok at den har noen standard-grep, det føles litt som Avatar/Pokemon for voksne, men jeg storkoser meg nå.

Lenke til kommentar

Forklaringen på Crixus-vekt:

 

You lost weight to play the slave-turned-gladiator in the prequel. Are you bulking up again for Season 2?

Bennett: Yeah in order to match the first season, I've got to go the other way again. It wasn't easy to lose the weight and it's not easy to put it back on again. You just work hard. We've got four weeks of boot camp coming up so that will help finish up what I'm working on now. Food is the essential thing to gaining weight. Protein, you know, that's basically it, protein.

http://www.tvguide.com/News/Spartacus-Finale-Bennett-1029790.aspx

Lenke til kommentar

Nok en helt fantastisk rå episode! Synd at neste episode blir den siste i denne sesongen, men for en praktfull sesong dette også har vært. For min del er vel dette noe av det beste og tøffeste jeg har sett av alle de titalls seriene jeg har sett igjennom årene. (Er dog ikke mange serier som kan måle seg, eller ligner denne serien med tanke på action).

Hadde litt liten tro på en ny sesong, og spesielt en ny Spartacus, men mine forventninger har blitt toppet noe så helt enormt.

 

Nok en episode spekkfull av action og spenning, og neste og siste episode låter til å bli herlig den også. Blir spennende å se hvordan ideen/påfunnet til Glaber vil utarte seg! :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...