Akidon Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Synes han kommer mer og mer inn i rollen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er jeg enig i. Synes han bare blir bedre og bedre, men kan for min del aldri leve opp til Andy Whitfield. Han ligner dog på Andy Whitfield utseendemessig Leste på IMDB at han egentlig var alt for undervektig til rollen som Spartacus, men han gjorde det allikevel så bra på audition at han fikk rollen. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Vengance tar av i år han dreper sinnsvakt mange sivile for og redde kompisene sine Spartacus har jo alltid vært "liten" i forhold til de andre Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Ja, det er han, sett opp i mot f.eks Crixus. Men når det kommer til volum og muskelstørrelse, er vel McIntyre mye mindre en det Whitfield var. Men skal ikke henge meg for mye opp i det. Han gjør rollen bra, og han har en del å leve opp til etter min mening. Det jeg elsker med denne serien er måten kampscenene blir filmet og gjort på. Slow-mo sekvensene, i tillegg til fantastisk kamp-koreografi. (Hvis man kan kalle det det). Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Vengance tar av i år han dreper sinnsvakt mange sivile for og redde kompisene sine Spartacus har jo alltid vært "liten" i forhold til de andre Sivile romere vel å merke. Hadde vel drept dem alle hvis han hadde fått sjansen. 1 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ingen som vil diskutere episode 5? Det var søren meg noe av det beste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Not much to discuss. It was awesome. Ingen andre serier som er på høyde for tiden. Og da var vel den diskusjonen lagt død... eller? 1 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Jeg er redd det blir svært vanskelig for serien å nå opp til samme høydepunkt i de neste episodene. Den første sesongen hadde sin klimaks i den aller siste episoden (Kill them all), og nå får vi den servert i midten av sesongen i stedet. Likevel er jeg frelst og kommer uansett til å se hele sesongen ferdig. Endret 3. mars 2012 av Myagos Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Er jo skjedd noe denne episoden Blir nok en epic fight mellom gjengen til spartacus og de gærne folka som blir samla mot han nå Lenke til kommentar
per17 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Undervurdert serie, den er fantastisk. Dog, rip Andy. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Nå har det i alle fall skjedd noe! Hver episode er kanskje ikke like bra, men den siste nå var i alle fall god om ikke like episk som når de angrep arenaen. Bygger seg vel om mot sesong slutt nå. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Utrolig god oppbygning til sesongfinalen! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Nye spartacus er raua. Han skulle hatt seg noen sprøyter bol Endret 11. mars 2012 av MrLuni Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Flere enn meg som synes Crixus ser mindre og ikke like oppegående siden sist sesong? Greit nok at han ikke er like stor og muskeløs som før, men han virker så utrolig mye minde "pigg" ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Crixus virker å være litt mer "chubby", men kan være hukommelsen spiller meg et puss. Uansett, syntes dette har vært et herlig actioneventyr så langt. Greit nok at den har noen standard-grep, det føles litt som Avatar/Pokemon for voksne, men jeg storkoser meg nå. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ja Crixus har krympa og blitt mer myk, men det hører forsåvidt til historien siden han styrer med dama og ikke får så mye trening som før. Men det er teit... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvem hadde vunnet av Spartacus og Gannicus i en kamp til døden i arenaen ? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Forklaringen på Crixus-vekt: You lost weight to play the slave-turned-gladiator in the prequel. Are you bulking up again for Season 2? Bennett: Yeah in order to match the first season, I've got to go the other way again. It wasn't easy to lose the weight and it's not easy to put it back on again. You just work hard. We've got four weeks of boot camp coming up so that will help finish up what I'm working on now. Food is the essential thing to gaining weight. Protein, you know, that's basically it, protein. http://www.tvguide.com/News/Spartacus-Finale-Bennett-1029790.aspx Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Nok en helt fantastisk rå episode! Synd at neste episode blir den siste i denne sesongen, men for en praktfull sesong dette også har vært. For min del er vel dette noe av det beste og tøffeste jeg har sett av alle de titalls seriene jeg har sett igjennom årene. (Er dog ikke mange serier som kan måle seg, eller ligner denne serien med tanke på action). Hadde litt liten tro på en ny sesong, og spesielt en ny Spartacus, men mine forventninger har blitt toppet noe så helt enormt. Nok en episode spekkfull av action og spenning, og neste og siste episode låter til å bli herlig den også. Blir spennende å se hvordan ideen/påfunnet til Glaber vil utarte seg! Endret 28. mars 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå