trollhatt Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Whitfield har droppet ut av produksjonen grunnet videre kreftbehandling. Han blir erstattet, sånn for de av dere som ikke har fått det med dere. Sjekk selv. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Se der, ja. Jaja, skal bli spennende å se om noen greier å fylle rollen som Spartacus. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Tror nok de finner en eller annen til å overta. Og vil sikkert være like bra, men vil fortsatt ikke bli helt det samme Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jøss her var det lite aktivitet! Akkuart sett ferdig episode6 av gods of the arena. Når starter sesong2 av Blood and sand? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ikke noe før starten av 2012. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Regner med Andy Whitfield blir erstattet, da? Har ikke sjekket så mye opp i det, men litt kjipt isåfall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Logikk, Luni. Samt sendings-mønstrert serien har. Og det faktum at serien alltid har startet produksjonen om sommern. Noe den gjør nå og. Liam McIntyre som hadde en liten rolle i The Pacific skal ta over for Whitfield. Dette er old news, denne nyheten har vært ute siden slutten av 2010 mener jeg. Hvertfall siden de var ferdig med å lage Gods of The Arena. Neste sesong skal hete, Vengeance. Så tittlen blir "Spartacus: Vengeance". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Begynte å se på denne serien da en kompis anbefalte meg den ved å si til meg: "Sjur, du liker pupper, puling, slåssing, blod og gamle romere, sant?" Jeg begynte vel og merke med prequelen, og ser meg nå gjennom Blood and Sand, og jeg elsker dette. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tenkte jeg skulle prøve meg på Sprtacus nå som God of thrones har pause, men ser man først Gods Of the Arena og så Blood and Sand? Det er kun de 2 som er ute? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Blood and Sand ble laget først og er sesong 1. Når Andy Whitfield fikk kreft laget de Gods Of the Arena som er en prequel for å gi Andy Whitfield tid til å bli frisk, noe han desverre enda ikke er. Jeg så Blood and Sand først og tror det er den beste måten og se de på. Lenke til kommentar
christdi Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Se Spartacus, Ben-Hur og Lawrence of Arabia. Filmene er lange, men de har samme stemning og er en god opplevelse for den tidens virkelige storproduksjoner. Vi får ikke slike filmer nå lenger. Men det er jo ikke så farlig, for vi har godbiter fra fortiden. Helt enig. Kubrick's Spartacus fra 1960 med Kirk Douglas har dessuten etter min mening en av de flotteste tema låtenen i filmhistorien, laget av Alex North. Den hadde klart fortjent en Oscar for beste musikk stykke! Selv om serien ikke er på nivå med filmen så er Spartacus Blood and Sand en grei serie med bra driv. Endret 19. april 2012 av christdi Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Første titt på Spartacus: Vengance og Liam McIntyre i den nye hovedrollen. Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Umiddelbart ikke like karismatisk som Whitfield, men sånn er det vel med alt som er nytt, mann må omvendes. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Begynte akkurat å se denne serien og er halvveis. Hvorfor så sent ute? Jeg ventet på blurayen. Den er i grunn bedre enn jeg trodde. Jeg liker hvor voldelig og seksualisert den er, jeg føler at denne fremstillingen rører ved det mest primitive og grunnleggende i oss. Mennesker elsker vold og de elsker sex, og jeg synes det er fantastisk at noen tør å lage underholdning som gir oss nettopp det uten å unnskylde seg. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 En annen ting jeg liker, foruten action, er språket i serien. Saftig med mange lignelser. Jeg ble veldig lei av at "cock" ble nevnt i annenhver setning. Håper at det bedrer seg nå som John Hannah er borte, hans karakter stod jo for halvparten av "cock"-maset. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 cock, fuck and shit er jo en del av serien da! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Personlig får jeg aldri nok cock. 2 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 cock, fuck and shit er jo en del av serien da! Dessverre. De hadde hatt godt av å variere ordvalget. Men det var som sagt John Hannahs karakter som ble det største irritasjonsmomentet, så jeg er glad han er borte. Dette var riktignok noe jeg reagerte mest på i andre sesong. Når det er sagt, er jeg spent på sesong 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå