Gå til innhold

Spartacus: Blood and Sand - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Logikk, Luni. Samt sendings-mønstrert serien har. Og det faktum at serien alltid har startet produksjonen om sommern. Noe den gjør nå og.

Liam McIntyre som hadde en liten rolle i The Pacific skal ta over for Whitfield. Dette er old news, denne nyheten har vært ute siden slutten av 2010 mener jeg. Hvertfall siden de var ferdig med å lage Gods of The Arena.

Neste sesong skal hete, Vengeance. Så tittlen blir "Spartacus: Vengeance".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Blood and Sand ble laget først og er sesong 1. Når Andy Whitfield fikk kreft laget de Gods Of the Arena som er en prequel for å gi Andy Whitfield tid til å bli frisk, noe han desverre enda ikke er.

Jeg så Blood and Sand først og tror det er den beste måten og se de på.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Se Spartacus, Ben-Hur og Lawrence of Arabia. Filmene er lange, men de har samme stemning og er en god opplevelse for den tidens virkelige storproduksjoner.

Vi får ikke slike filmer nå lenger. Men det er jo ikke så farlig, for vi har godbiter fra fortiden.

Helt enig.

Kubrick's Spartacus fra 1960 med Kirk Douglas har dessuten etter min mening en av de flotteste tema låtenen i filmhistorien, laget av Alex North. Den hadde klart fortjent en Oscar for beste musikk stykke!

Selv om serien ikke er på nivå med filmen så er Spartacus Blood and Sand en grei serie med bra driv.

Endret av christdi
Lenke til kommentar

Begynte akkurat å se denne serien og er halvveis. Hvorfor så sent ute? Jeg ventet på blurayen.

Den er i grunn bedre enn jeg trodde. Jeg liker hvor voldelig og seksualisert den er, jeg føler at denne fremstillingen rører ved det mest primitive og grunnleggende i oss. Mennesker elsker vold og de elsker sex, og jeg synes det er fantastisk at noen tør å lage underholdning som gir oss nettopp det uten å unnskylde seg.

Lenke til kommentar

cock, fuck and shit er jo en del av serien da!

Dessverre. De hadde hatt godt av å variere ordvalget. Men det var som sagt John Hannahs karakter som ble det største irritasjonsmomentet, så jeg er glad han er borte. Dette var riktignok noe jeg reagerte mest på i andre sesong.

Når det er sagt, er jeg spent på sesong 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...