King-Nothing Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det er på høy tid at nettsiden jeg driver får en skikkelig logo og her er noen forslag. Logoen skal si "trommer" og samtidig gi deg community-følelsen. Jeg får ikke helt bestemt meg hvem jeg liker best, så håper dere kan hjelpe meg. Kom gjerne med forslag til endringer. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg likte logo #2. Den gir bedre inntrykk av at det er et nettsamfunn enn de andre logoene. I logo #4 ser det ut som trommen geiper. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Likte fargene på nr. 3, men motivet på nr.2 De små menneskene ligner på logoen til human etisk forbund Lenke til kommentar
Olympico Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Logo 2 er best. 1 og 3 ser ut som humanister som blir sentrifugert i en vaskemaskin, og 4 kommuniserer ikke godt nok. Endret 24. februar 2010 av Olympico Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Du har totalt mangel på kontrast og proporsjon.. Når det er sagt, så er #4 den beste av de logoene. #1 og #3 er for utydelig. #2 er for oppbrukt. En annen ting er skrifttypen. Er ikke trommer "skarpe"? For meg er det da unaturlig å bruke en avrundet skrifttype. (serif) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg likte #1 best, men etter å ha sammenlignet de figurene med logoen til Humanetisk forbund så ville jeg nok endret det litt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nummer 1 eller 3. Vi gjør det ikke særlig enklere? Men seriøst, nummer 3. Den er mest balansert føler jeg. Nummer 1 er jo ganske lik, men litt for "tykk" på en måte. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nummer 2, men bruk heller heller den oransje fargen enn den brune rundt der det står TP Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Eg tykkjer nummer to var den beste. Gir meg meir ein communityfølelse, med desse karakteristiske snakkeboblene i tromma. Dei andre bar meir preg av Humanetisk Forbund som nemnt tidlegare her. Siste utkast verka berre som var noko du hadde slått samen for å ha fleire utkast.. Men reint over var desse gode logoar. Liker den stiliserte tromma. Tråden vart imidlertid flytta. Dersom du tykkjer dette var feilaktig, eller har kommentarer vedrørende modereringa kan du sende meg ein PM. Tykkjer dette var meir for visuell kreativitet, enn kva det var for Websidekritikk, då det er logoen du vil ha kritikk på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå