Valodja Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Hei! Lurer på om det finnes noen gratis programmer som spiller blu ray? Skulle tro det fulgte med når man kjøpte pc med blu ray spiller, men gjorde ikke det. På forhånd takk Mvh Dennis Endret 22. februar 2010 av cyclo Endret emnetittel til noe mer beskrivende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Prøvd VLC? www.videolan.org. Litt usikker på hvordan det er med BD-støtten, men kan jo være verdt et forsøk. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Et par gratis-avspillere kan spille av Blu-ray i mkv format med litt knoting. Så vidt jeg vet, finnes det ikke noe gratis programvare som kan spille av direkte fra plater. Jeg vil anbefale å kjøpe programvare til dette formålet. Det er vel verdt pengene hvis man ser mange Blu-ray filmer. De mest kjente er PowerDVD, Corel WinDVD, og TotalMedia Theatre. Alle er bra. Lenke til kommentar
Valodja Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Prøvd VLC? www.videolan.org. Litt usikker på hvordan det er med BD-støtten, men kan jo være verdt et forsøk. Har prøvd VLC, støtter det meste men ikke blu ray, hvertfall ikke blu ray disker. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Etter mye knoting, vil jeg bare sterkt anbefale å styre unna PowerDVD til avspilling av blu-ray. Anbefaler derimot TotalMedia Theatre, bruker det nå på htpc-en, veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå