Mikr89 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei. Har en nokia 5310 med kontant kort som jeg fyller på fra tele2. Sendt etter wap og mms oppsett på forskjellige plasser men ingen virker,vil bare ikke mota mms noen som har noen råd??? Lenke til kommentar
steffsat Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hmm.. Dette var med meg og. Det er ganske enkelt egentlig .. Først. Har du vært på Tele2.no og fått den sms der du får sånn innstalasjons dingseboms ? Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Hmm.. Dette var med meg og. Det er ganske enkelt egentlig .. Først. Har du vært på Tele2.no og fått den sms der du får sånn innstalasjons dingseboms ? Prøvde nå og fikk oppsett av dem og gjorde som det stod i meldingen men funket ikke. Noen andre ideer??? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Tele2 roamar på Netcom sitt nett. På dei fleste telefonar kan ein i mms-innstillingane velje om ein vil at telefonen skal laste ned i alle nett, eller berre når den er i heimenettet. Dette for at ein skal kunne sleppe å laste ned dyre mms når ein er i utlandet. Men sidan Tele2 roamar på Netcom må denne innstillinga vere sett til å laste ned i alle nett. Kan det vere dette som er problemet? (Teknisk sett er vel Tele2 simkorta eigentleg svenske). Edit: På min SE W810i går eg på meldinger->innstillinger->mms-innstillinger->autonedlasting, og vel deretter "alltid". Endret 23. februar 2010 av torbjornen Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei. Har en nokia 5310 med kontant kort som jeg fyller på fra tele2. Sendt etter wap og mms oppsett på forskjellige plasser men ingen virker,vil bare ikke mota mms noen som har noen råd??? Hei, For å motta innstillinger til din Tele2-telefon, kan du gå til våre internettsider: http://selfwap.tele2.se/ota2/index.phtml Du kan også motta innstillingene ved å sende en tom sms til 123. Slå deretter mobilen av og på, og send en MMS til ditt eget telefonnummer. Har du fortsatt problemer, kan du sjekke følgende innstillinger: Meny->Meldinger->Meldingsinnstillinger->Multimediemeldinger-> -Tillat mottak av MMS = Ja -Innkommende MMS = Hent -Konfigureringsinnst.-> --Konfigurering = Tele2 --Konto = Tele2 MMS Mvh Vidar Olsen Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Hei. Har en nokia 5310 med kontant kort som jeg fyller på fra tele2. Sendt etter wap og mms oppsett på forskjellige plasser men ingen virker,vil bare ikke mota mms noen som har noen råd??? Hei, For å motta innstillinger til din Tele2-telefon, kan du gå til våre internettsider: http://selfwap.tele2.se/ota2/index.phtml Du kan også motta innstillingene ved å sende en tom sms til 123. Slå deretter mobilen av og på, og send en MMS til ditt eget telefonnummer. Har du fortsatt problemer, kan du sjekke følgende innstillinger: Meny->Meldinger->Meldingsinnstillinger->Multimediemeldinger-> -Tillat mottak av MMS = Ja -Innkommende MMS = Hent -Konfigureringsinnst.-> --Konfigurering = Tele2 --Konto = Tele2 MMS Mvh Vidar Olsen Kundebehandler Tele2 Kundeservice Takk dette fungerte,nå kan jeg mota mms huraaaaaay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå