Gå til innhold

Problemer med "automatisk avspilling" i iTunes. Hjelp!


Munty

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg bruker iTunes som musikkavspillingsprogram. Ved siden av hver sang så er det en liten firkant man kan enten huke av eller på. Dette bestemmer om sangen skal bli synkronisert på iPod/iPhone. Jeg har en iPhone med 8GB lagring og jeg har tilsammen over 100GB musikk. Som dere sikkert skjønner er jeg da nødt til å avhuke mange sanger. Problemet er at hvis jeg har avhuket en sang spilles den ikke av automatisk etter at sangen som ligger før er ferdig. Er det noen måte å få sangene til å spilles av automatisk etter hverandre uten å huke av i denne boksen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit ikke hvordan du kan gjøre det i iTunes, men jeg ville brukt MediaMonkey til jobben, eller til alt som har med organisering / synkronisering / konvertering å gjøre. Der kan du definere hvilke spor du vil ha med ved en spilleliste eller kriterier i tagging, evt. helt manuelt. Og det gjør ikke ting det ikke blir bedt om eller tar opp mye ressurser.

Lenke til kommentar

Du kan velge å synkronisere alle spillelistene du ønsker å ha på iPhonen. Så kan du evt lage en spilleliste med alle sangene du vil ha, slik at du har kontroll over hva som er synkronisert. Jeg har samme problem med lagringskapasitet som deg, og jeg har hvertfall løst det på denne måten.

 

NB! Selv om en sang ligger i to (eller flere) spillelister, vil den ikke legges til flere ganger på iPhonen (den er naturligvis fortsatt i alle spillelistene).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du kan velge å synkronisere alle spillelistene du ønsker å ha på iPhonen. Så kan du evt lage en spilleliste med alle sangene du vil ha, slik at du har kontroll over hva som er synkronisert. Jeg har samme problem med lagringskapasitet som deg, og jeg har hvertfall løst det på denne måten.

 

NB! Selv om en sang ligger i to (eller flere) spillelister, vil den ikke legges til flere ganger på iPhonen (den er naturligvis fortsatt i alle spillelistene).

 

Har gjort det. Fungerer supert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...