Xanman Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 På hvilke nettbutikker kjøper dere band t-skjorter? Jeg fant en awesome Zeppelin-skjorte på rockshop.no, men de har den ikke i medium. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Leiter etter Coldplay gensere eller t-skjorter, men finner ikkje noko anna enn rockshop. Er 200 kroner dyrt, eller er det du må betale? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kostet 250 kr for offisielle Rammstein t-skjorter under konserten, så 200 kr er vel ca. det det koster. Lenke til kommentar
mark Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 zeppelin coldplay er nok mucho dritt her, og uoffisielle å luke ut, men har jort mange bra kjøp av tsjorter her selv husk bruk ebay.co.uk der betaler du mindre frakt enn fra ebay.com (usa) men er vel noe mindre utvalg. det finnes vel også en "global" selv synes jeg 200 er mye... dessuten smeller jo det i tollen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Leiter etter Coldplay gensere eller t-skjorter, men finner ikkje noko anna enn rockshop. Er 200 kroner dyrt, eller er det du må betale? Jo mer populært et band er, jo mer koster merchen. Med andre ord er det økonomisk lurt å kjøpe inn bandstash fra de mest ukjente, og så håpe på at du kanskje blir fan etter hvert. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg husker jeg brukte Krapyl.no før, men det er en stund siden nå. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har bestilt noe fra Play.com. Billige t-skjorter og gratis frakt. Ikke verdens beste utvalg riktignok.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg trodde Play.com bare sendte filmer, spill og cd-er til Norge? Tar jeg feil? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det bare norske merch-sjapper du ser etter? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Så lenge det er billig frakt og liten ventetid er ikke det så viktig. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Play sender t-skjorter. Bestilte to stykker selv for noen dager siden Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Oi, ikke verst. Takker for svar! Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 kjøpte nettop 2 posters fra wwww.rockmerch.no Vet ikke hvor pålitelig det er enda egentlig. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 CDON har faktisk en del t-skjorter. Greie priser og rimelig kjapp levering også. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er bare elektronikk play.com ikke sender ut av UK. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Takk til Mark for linken. Kan bli et kjøp her. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 kjøpte nettop 2 posters fra wwww.rockmerch.no Vet ikke hvor pålitelig det er enda egentlig. Jeg har bare positive ting å si om Rockmerch. Lagt igjen nærmere 3000 kroner i butikken. Jeg ville anbefalt den butikken. Man kan også bruke EMP.de, som sender til Norge. Jeg bestilte en genser derfra til 500 kroner som gikk rett gjennom tolla. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ellers har mange band offisielle hjemmesider som linker til deres samarbeidspartner for bandmerch, eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå