Detonade Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei! For det første vet jeg ikke om dette er riktig sted å poste dette problemet.. Men satser på det ;-) så til saken. Vi har en Sony bravia her på hytta og vil gjerne se litt OL denne vinterferien.. Vi kjøpte en analog antenne vedsiden av tv'n. Selger gjorde et kjapt søk på datan og fant ut at hyttefeltet vårt skal ha topp analoge signaler. Han anbefalte oss den minste analoge antennen han hadde ettersom signalene i hyttefeltet vårt skulle være så fantastiske. Men vi tok ingen sjangser å kjøpte det beste han hadde. Når vi nå endelig er på hytta og har fått koblet alt opp får vi ikke inn et eneste signal. Vi har stilt antennen i den samme retningen som alle andre i hyttefeltet, men ikke ett eneste signal.. Vi setter tv'n til "automatisk programinnstilling" og den fosser igjennom alle frekvensene.. Men ingenting vi ville gjerne fått med oss Petter northug ikveld... Hjelp! Mvh Sondre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Er ikkje alle analoge signaler fjerna no då? http://www.dinside.no/829848/slutt-for-analoge-tv-signaler 1. desember 2009 slukket dei siste analoge signalene her i landet. Om du har PC og internett på hytta så kan du sjå OL direkte på NRK her. Med ein ny TV har du sikkert ein inngang som kan koples til PC-en. Dei sender og i HD-kvalitet. Endret 22. februar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Detonade Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Jøss fant faktisk ut av det nå xD Problemet var at jeg hele tiden har søkt i d analoge signalene... Jeg søkte akkurat i de digitale og fikk inn flere kanaler ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå