Plankehaug Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Heisann, har begynt og se litt på ny telefon. Og må si at en Android telefon frister, men har ikke lyst og bruke så altfor mye penger så derfor vurderer jeg HTC Tattoo. Har i dag en Nokia 5800, er godt fornøyd med denne. Men som sakt så har jeg lyst på en HTC Tatoo, syns at Tattooen ser bedre ut, men så lurer jeg på om den er bedre enn Nokiaen? Hva er fordelene ulempe med begge mobilene? Nokiaen har en ganske høy og smal skjærm i forhold til HTCen sin lave og breie skjerm. Har lest og hørt at kamera er dårlig på begge telefonene, men regner med at Tattooen er bedre enn nokiaen? Og dette med nettlesere, har lest at nettleseren på Tattoen er treg. Men det finnes vell andre nettlesere til denne og? Nettleseren på Nokia er uoversiktlig, men dette løste jeg enkelt med Opera Mobile, finnes det Opera for Android telefoner? Og hvordan er det med messenger til Android telefoner? Har også lest at det er mange av programe på Anodrid marketplace som ikke er kompatible med HTC Tattoo pågrunn av skjermoppløsningen, blir dette et problem? Hvordan er skjermen på begge når det kommer til å trykke på den? Hvilken er best? Og farger osv? Nokiaen virker ganske billig, virker HTCen så billig og? Begge er jo plastik all over, men HTCen ser ut til og ha en bedre finish, og en bedre byggekvalitet enn nokiaen. Det var vell det jeg lurte på i første omgang, post gjærne egene erfaringer når det kommer til begge mobilene. Nokia 5800 begynner vell og bli ganske gammel,og HTC Tattoo virker som en verdig motstander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå