Fakeworthen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei. Vi har nylig skaffet Viasat sinn grunn pakke her, og fikk tilsendt en Samsung dekoder. Den funka fint de to første ukene, og så begynnte problemene. Det går ikke ann å bruke EPG'en lengre, det står fanken ikke hvilket program som er på tv heller. Vi har kontaktet Viasat og de sa at det er problemer med denne type dekodern og da tenkte jeg hvorfor i svarte leverer de den da. De sa de skulle sende en ny en, men av samme merke for det var jo ikke alle det var feil med. Nå har det gått ei stønn og ingen dekoder har kommet, bare en retur pakke for den gamle dekodern... Nå har vi prøvd å kontakte Viasat LENGE uten å få noe svar fra dem. Det går ikke ann å ringe til dem i det hele tatt, null hjelp i det. Og, å finne mailen dems til kundeservicen må man bruke google for å finne. Vil ikke Viasat ha kunder eller? Snart så jeg kontakter "Tv2 hjelper deg" for å få hjelp.. Er det bare meg og familien min som har har/ har hatt slike problemer med Viasat? Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nei det er nok ikke bare dere, jeg har samme problemene med de og min HD PVR tuner. Virker som de bare levere halv fabrikata ut og driter i om det funker eller ikke, skal du ha hjelp får du bare masse BS og ei "deal with it" holdning... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 For å si det ærlig så er alle tunerene som Viasat og Canal Digital ganske stusselige. Skulle vært som før da man kunne hente seg et kort hos den lokale elektrosjappa, uten å måtte bli tvunget til å kjøpe skraptunerene deres. Værste er at ingen av selskapene gidder å løfte fingeren hvis det skulle være noen feil med tuneren. En jeg kjenner ble påtvunget en HD- dekoder da den 1 år gamle CD tuneren begynte å lage støy over SCART. Var visst et kjent problem med software i følge kundeservice og gjorde ikke noe mer med den saken. Løsningen ble at vedkommende kjøpte den rimligste HD- dekoderen deres, ikke akkurat kvalitet vil jeg si. I denne saken ville jeg uansett ha krevd avslag da det er feil ved deres dekoder. Lenke til kommentar
Froskenfrode Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei. Det går ikke ann å bruke EPG'en lengre, det står fanken ikke hvilket program som er på tv heller. Får få aktivert programinfoen som viser hva som går på tv må du ta ut strømkabelen,for så å trykke pil høyre på boksen heelt til den slår seg på,ca 20 sek eller noe,dette virket for meg iværtfall!!(så sant du har Samsung DSB-B560N). EPG har de tatt vekk pga lite kapasitet på disse boksene,EPG følger med på HD boksene,alt dette fikk jeg info om hos viasat kunde service en gang jeg hadde problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå