Gjest per Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei, jeg vet at det ikke finnes en konkret medisin mot Asperger, men jeg tenker på generelle tilleggsplager. Vil for eksempel Cipralex kunne hjelpe meg litt på det sosiale? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hva med trening ? Har du tenkt på det? Tenker ikke nødvendigvis på at du skal begynne å pumpe med manualer og full pakke, men start med f.eks en joggetur hver dag eller noe slikt. Det utløser endorfiner i kroppen som hjelper deg med selvtillitt bedre enn noen menneskeskapt medisin Lenke til kommentar
Gjest per Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hva med trening ? Har du tenkt på det? Tenker ikke nødvendigvis på at du skal begynne å pumpe med manualer og full pakke, men start med f.eks en joggetur hver dag eller noe slikt. Det utløser endorfiner i kroppen som hjelper deg med selvtillitt bedre enn noen menneskeskapt medisin Jeg pumper allerede med manualer, det hjelper en del ja, men jeg trenger noe sterkere. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Da tror jeg heller du burde ta en tur til din fastlege og forklare situasjonen din. Jeg tror ingen her inne er kyndige nok til å fortelle deg hva slags medisin du trenger. Slikt har man leger for Lykke til med situasjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå