Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei. Har oppdaget i det siste at jeg tisser kun gult. Tisser maks 2 ganger pr dag, enda jeg drikker 3l vann daglig. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Helt normalt. Gult piss kommer hvis du drikker lite. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er 3 l om dagen lite? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det er sant at du pisser gult når man drikker lite, men nå er ikke 3L om dagen lite inntak av vann, da. Trener du mye derimot, og svetter masse, kan det hende du ikke får i deg nok vann i forhold til hva du mister under trening/arbeid. Trikker du mye kaffe eller te, kan også urinen bli gul/mørkere. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei. Har oppdaget i det siste at jeg tisser kun gult. Tisser maks 2 ganger pr dag, enda jeg drikker 3l vann daglig. Er dette normalt? Hvis du tisser GULT og drikker 3L vann daglig så lyver du. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Om det er kun vann du drikker på en dag så er vell 3liter ikke så mye? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du kan f.eks ta en titt på denne artikkelen på iForm.no http://www.iform.no/pub/art.php?id=63 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Drikk 3 liter vatn og pisser to gonger om dagen? Då kan det nok bli gult ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå