Gå til innhold

Gode frisører i Bergen


Anbefalte innlegg

Det er noen månder siden jeg nå sist gang var hos frisøren.

Sist gang jeg var hos frisøren var det hos en helt tilfeldig en der jeg farget håret helt svart.

Min original farge er sånn veldig blondt oransje.

Jeg er gutt og er 16 år.

Jeg er en litt sånn emo type og har mye krøller, men ikke så mye som jeg hadde før.

Hårfrisyren jeg vil ha og sånn jeg vil farge håret mitt når jeg skal til frisøren er sånn: http://img.catchgamer.no/images/gall...onny_moore.jpg

 

Jeg vil ha helt lik hårfrisyre og farge håret mitt helt lik farge som Sonny på det bilde.

Jeg har så langt hår at det dekker det meste av ørene.

Jeg bor på voss og skal ta tog til Bergen for å gå til en god frisør der.

Er det noen gode frisører i Bergen som jeg kan gå til? Helst en frisør som ikke er så langt unna togstasjonen i Bergen til fots, siden jeg skal ta tog til Bergen.

Prisen betyr ikke så mye, dersom prisen må opp til 2000 eller kanskje 3000 så gjør ikke det så mye.

Det er også enda bedre dersom det er en frisør som er veldig hyggelig og ikke sånn kjedelig og sur.

Jeg skal vise det der bilde når jeg skal til frisøren så jeg enkelt kan forklare hvilken hårfarge og hvilken hårfrisyre jeg vil ha.

Jeg har også hørt at det er sånn i noen frisører at selv om frisøren vet hvordan jeg vil ha håret så gjør noen ganger frisøren det på sin annen måte så det blir en helt annen hårfrisyre enn den jeg vil ha selv om frisøren vet hvilken hårfrisyre jeg vil ha og hvilken farge jeg vil ha som er sånn som håret til Sonny på det bilde.

Kom med så mange forslag som mulig og gjerne si hvordan det var når dere var der og hvilke erfaringer dere har med den eller de frisørene visst dere har vært der da.

Takker for alle svar :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...