Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er vegeterianere sexy?

aluxez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Ja, jeg synes det er ganske sexy med gutter som er vegetarianere. I hvert fall hvis han gjør det fordi det er bra for verden, ikke bare ham selv. Det viser at gutten har meninger og er bevisst. Jeg føler ofte at vegetarianere er snille. Noe som ikke er riktig i alle tilfeller, men det jeg føler vel at det er en link mellom snill mot dyr/naturen og snill met meg :) De to guttene jeg liker best for tiden er vegetarianere (han ene sånn snill og rolig vegetarianer, han andre litt anarki-vegetarianer. Haha). Hvis gutten er vegetarianer fordi han ikke liker kjøtt eller fordi det er sunt er det ikke kult, bare nøytralt.

Jeg er en jente på 20 år. Jeg er ikke vegetarianer selv for øyeblikket, men er litt av og på :)

Lenke til kommentar

Jeg er veldig imot.

Møter jeg en person som sier at han/hun er vegis, går jeg. Sånne folk lever i en forvridd realitet som er til å både le og gråte av.

Spør deg selv:

Blir færre kyr slaktet fordi du ikke spiser biff?

Blir dyr i fangenskap behandlet bedre fordi du ikke spiser kjøtt?

Blir en person mer attraktiv av at h*n er vegetarianer? Nei.

Jeg, som mange andre har intellekt som et kriterie når man skal finne ut om en person er attraktiv eller ikke. Å en person som bare spiser fjøsfôr, til tross for at proteiner er byggestenene til kroppen, stråler ikke akkurat intellekt.

Nå skal jeg steke meg 350 gram biff.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig imot.

Møter jeg en person som sier at han/hun er vegis, går jeg. Sånne folk lever i en forvridd realitet som er til å både le og gråte av.

Spør deg selv:

Ja? Om folk spiser mindre kjøtt lager vi mindre kjøtt.

Virker ikke som om du vet hvilken miljøbombe kjøttproduksjonen i verden er. nuvel.

Det var godt å høre Lillelol =) var egentlig det jeg trodde/håpte.

Jeg vurderer å bli vegeterianer selv, mest av politiske grunner, men vet ikke om jeg klarer å komvinere det med treningen min.

Men Pavo Nuurmi som er en av verdens mestvinnende olympiere avr veggis, så det er jo tydeligvis mulig å kombinere.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig imot.

Spør deg selv:

Blir en person mer attraktiv av at h*n er vegetarianer? Nei.

Jeg, som mange andre har intellekt som et kriterie når man skal finne ut om en person er attraktiv eller ikke. Å en person som bare spiser fjøsfôr, til tross for at proteiner er byggestenene til kroppen, stråler ikke akkurat intellekt.

Nå skal jeg steke meg 350 gram biff.

Hadde derimot flere vært vegiterianere så hadde færre dyr blitt slaktet. ;)

Lenke til kommentar

Noe som kjennetegner en del drøvtyggere er at de også er ekstremt politiske, og skal forkynne sitt syn overfor andre som kanskje ikke deler det samme politiske synet. En stereotyp av en drøvtygger spiser ikke noe mat som har animalsk opprinnelse, er sterkt politisk, og da gjerne venstreradikale. De vil som regel ikke ha noe seksuelt forhold til noen som ikke er drøvtyggere som dem selv.

Lenke til kommentar

Dere må ha møtt andre vegetarianere enn jeg har. Jeg har vært vegetarianer selv, og har aldri opplevd noe negativt fra venner som er/har vært vegetarianere fordi jeg spiser kjøtt. Ikke fra fremmede som er vegetarianere heller. Bortsett fra på internett, men på internett er alle ufine, bare se på stigfjel.

Lenke til kommentar

Morsomt å se disse som syter over "forkynning" men samtidig ikke klarer å holde seg unna å skrike "skal spise digg biff fra død kalv når jeg kommer hjem jeg ass, fordi jeg er ikke dum".

Vi er på et diskusjonsforum -_-

Ja? Å klage over en ting og gjøre det samme selv er da vel ikke å diskutere?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...