TanglewoodD Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei. Har da en kjempe smart bror som har begynt på anabole steroider. Er ikke HELT sikker på hva slags medikamenter han går på, men er klar over at han tar det. Men hodepine og kvalme er to av symptomene han har. Grunnen til at jeg spør, er at han sier han er kvalm nå, å at han springer å spyr. Kan dette være et bilde som sier at kroppen er rimelig ødelagt nå, feks at blodtrykk, leververdier, nyreverdier ol. er alt for høyt iforhold til normalt, eller er dette symtomer som må leves med, iforhold til kur? Jeg vil ikke ha en moral preken, takk. Lenke til kommentar
Gjest Trenings_interresert. Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har gått på to-tre "kurer" selv, og har hatt en kur der jeg stoppet under halveis pga kraftig hodepine som førte til fravær på jobben, og da stoppet jeg. Det skal ikke gå ut over jobben min, mener jeg iværtfall. På den kuren jeg stoppet på var jeg i et veldig dårlig humør stort sett hele tida, og hodepinen gikk av og på konstant i et par uker. Nå vet jeg ikke hva broren din går på, og kan nesten ikke svare så veldig nøyaktig, men om han springer og spyr pga stoffet/stoffene han tar, bør han stoppe. Det er ingen vits i å ta medisiner som skal hjelpe han med å vokse, når alt han spiser kommer i retur og ned i sluket. Da går liksom hele greia i dass, haha. Om du kan gi en litt bedre forklaring på hva han går på og hva han spiser, så kanskje jeg kan være mer behjelpelig. Lenke til kommentar
Gjest Trenings_Interresert Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Btw, anbefaler deg og broren din å se "Bigger, Stronger, Faster". En dokumentar om steroidebruk i USA, og mer eller mindre bevis på at det ikke er så farlig og skadelig som media og "moral-tanter" skal ha det til. http://www.youtube.com/watch?v=D8nOKJTL6Tg Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Tja det kan være så mangt. Trenger ikke å være steroid relatert overhode. Be han gå til lege om det ikke bedrer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå