espeneppi Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Er nokia 5100 en bra mobil, er det noen som har den? :o Hva med SE t310? Har selv en siemens m50, og jeg har tenkt å kjøpe ny telefon om ikke så veldig lenge Lenke til kommentar
erikelg Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Den er grei nok den. Stort sett samme innmat som 6610 og 7210 (delvis 6100) men den er ganske spesiell og du skal like designet godt. Hadde den i noen dager og kom frem til at for min del ville jeg heller ha en 6610. Men det er som sagt smak og behag. Det jeg ikke likte ved den var primært det utrolig harde tastaturet og størrelsen generelt. Skjermen er som sagt like stor på den og 6610 men fordi 5100 er større så virker skjermen nesten litt liten. Den koster jo også en del mer. Jeg betalte 2890 danske kroner. Til sammenligning kostet 6610 2380 danske kroner. Hvis du liker designet og vil ha noe som ikke alle andre har (tror jeg), så er den sikkert et godt valg. Men det er jo opp til deg Lykke til med prosessen. Erik Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ville nok heller kjøpt en T310, der har du muligheter for å sende sikkelige MMS meldinger (MMS er jo gratis i juni/juli med både Telenor & NetCom) Nokia støtter ikke MMS 100% på noen av telefonene sine så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 T310 med tanke på pris, MMS, ringelyder, koble til radio, design. Så jeg syns du bør gå for en t310 Lenke til kommentar
erikelg Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har ikke prøvd T310 men er sikker på at den også er bra. Prisen er jo god og jeg har sans for SEs løsninger. 5100 har radio som funker bra, ihvertfall i byområder. Batteriet er helt greit til vanlig bruk men vet ikke hvor bra det er hvis man skal spille og fikle mye med telefonen. Etter å ha hatt en T65 er jeg fortsatt litt skeptisk til hvor responsiv telefonen er når man trykker på knappene men nå har SE blitt mye bedre der så det er nok ikke noe problem lenger. Du får sikkert en god telefon for en rimelig penge hvis du går for T310, uten at jeg kan si det av egen erfaring. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 på siba så selger de SE t610 for 3400 kr uten.abb. da får du bedre skjerm, BT, kul "brife" mobil, bedre lyd(tror jeg da), og vis du kjøper t300 eller 5100 så kommer u til å ønske deg en ny tlf til jul, fordi de har ikke alt på markede, men vis du går for t610 så kan du ha den i ca 2-3 år får det kommer noe som er helt "revolusjonerende", jeg mener at du bør velge t610, men vis du ikke har råd, så anbefaler jeg T300 på det varmeste . (tror jeg hadde noen skrive feil her og der, men pytt pytt) hehe Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hovedgrunnen til å velge Nokia 5100 må vel være vann/støt/støv beskyttelsen. Jeg driver selv mye friluftsliv og blir ofte våt så det står i mellom ME45 eller denne. For min egen del har jeg veldig lyst på radio. Det hender ofte på jobb at jeg savner radio da brannmuren jeg sitter bak ikke tillater streaming tjenester. Som alle andre har jeg lyst på en kameramobil, men bildekvaliteten er ikke god nok enda(tragisk for å være ærlig). Når den tid kommer at bildene fra kameramobilen kan erstatte familiekameraene har de fått en ny kunde. Valgets kval.... Lenke til kommentar
Trio Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 på siba så selger de SE t610 for 3400 kr uten.abb. da får du bedre skjerm, BT, kul "brife" mobil, bedre lyd(tror jeg da), og vis du kjøper t300 eller 5100 så kommer u til å ønske deg en ny tlf til jul, fordi de har ikke alt på markede, men vis du går for t610 så kan du ha den i ca 2-3 år får det kommer noe som er helt "revolusjonerende", jeg mener at du bør velge t610, men vis du ikke har råd, så anbefaler jeg T300 på det varmeste . (tror jeg hadde noen skrive feil her og der, men pytt pytt) hehe D er t310 d er snakk om og t610 har lik lyd som t310 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Er nokia 5100 en bra mobil, er det noen som har den? :o hehe.. husker den vant den uoffisielle "verdens styggeste mobil"-kåringen vi hadde her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå