treeHugger123 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei. Jeg fikk en gammel pc av faren min som jeg kunne bygge på og gjøre hva jeg ville med. Pc'en har en intel prosessor på 1.8gz eller noe sånt. den har 512mb RAM og et Radeon 9600. Har også en haug med gamle disker. Jeg lurer på hvilket OS jeg kan installere på den. Har hørt at ubuntu skal være veldig lettkjørt. Jeg vil ikke ha et sånn olding OS som ikke klarer å gjøre noe... gidder ikke å sitte med MS-DOS liksom. ---------------------- og et annet spørsmål, med det hardwaret jeg har, tror dere jeg klarer å spille HD filmer, 720? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du klarer nok HD-filmer ja. Installer Windows XP. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ingen garantier for at du kan spille HD 720 filmer, men du skal ikke se bort ifra det. Ubuntu er et greit valg, avhengig av hva du skal bruke datamaskinen til. Skal du se filmer, er det vel så greit å bruke Ubuntu som noe annet. Det er lett å installere og vedlikeholde. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Linux Mint, kind of lightweight-versjon av Ubuntu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå