Eldy Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Heisann! Det har seg slik at jeg har mistet vognkort del 1 og 2, men trenger nå rammenummeret til min Peugeot Vivacity 2003 modell. Hvordan kan jeg finne ut dette uten å ha vognkort del 1 eller 2? Takk for alle svar! EDIT: Har funnet vognkort del 1 Jeg må nå gi rammenummeret til en som skal hjelpe meg med å skifte lås, og han sa det stod på vognkortet, det står ingen ting om rammenummeret på vognkortet, kan det være understellsnummeret som er rammenummeret? Endret 22. februar 2010 av ela018 Lenke til kommentar
KloverV Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 rammenummeret står alltid stempla på ramma Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 EDIT: Har funnet vognkort del 1 Det var bra. Du skal alltid ha vognkortet med deg når du kjører. Understellsnummer = rammenummer. Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 EDIT: Har funnet vognkort del 1 Det var bra. Du skal alltid ha vognkortet med deg når du kjører. Understellsnummer = rammenummer. hehe, er klar over det. men akkurat for øyeblikket står scooteren på skolen, hvor den også har stått i 3-4 måneder. Mistet nøklene, og nå som snøen snart skal vekk tenkte jeg å rydde opp i litt problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå