iscra Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei.....har en Acer Veriton 2800...250 GB (3år), 3400 hertz . 2 GB Ram... 22 " flatskjerm Acer (2år) har lagt inn xp og brukt produktkoden på pc....har fått lastet ned de nødvendige drivere fra Acer så nær som VGA intel....når kjører set up meldes det "" Dette systemet oppfyller ikke minstekravene for å innstallere programvaren "" skulle da tro jeg hadde kapasitet nok på systemet ?? <<< - System Summary >>> - Mainboard : Acer F945PL - Chipset : Intel i945G/GZ - Processor : Intel Pentium D 945 @ 3400 MHz - Physical Memory : 2048 MB (1 x 2048 DDR2-SDRAM ) - Video Card : Radeon X1300 Series (Microsoft Corporation - WDDM) - Hard Disk : WDC (250 GB) - DVD-Rom Drive : HL-DT-ST DVD+-RW GSA-H21N ATA Device - Monitor Type : P223W - 22 inches - Network Card : MV88SE614x PCIe to SATA2 controller Yukon 88E8052 PCIe ASF Gigabit etherrnet noen som har vært bort i dette og vet hva jeg skal gjøre ?? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du har ikke Intel grafikkort. Du må laste ned driver for Radeon X1300 Series Lenke til kommentar
iscra Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Der var den på plass...stussa litt på den derre skjermdriveren...kjøpte pc privat....han har mulig skifte skjermkort, på forsiden har limt serienr til en vga type....men på baksiden når jeg tok ut skjermkortet stod det på vifta ATI...mulig det har sittet et bedre skjermkort i denne og så blitt skiftet til noe mer rimelig...aner ikke men jeg bruker jo stort sett pc til et vanlig opplegg på nettet...thanks....der slutta den stakato hakkete rullingen når jeg scrolla nedover .... Lenke til kommentar
iscra Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Kjørte PC Wizzard på den som definerte 1550, men da jeg har lite greie på dette spør jeg: Hvordan vurderer du Radeomn 1300/1550 Series....hva slags bruk er det mest egnet til? er dette kjent kvalitet?? eller osv ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå