unwill Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det er veldig mange som bruker dette forum, og selv om hardware mennesker ikke akkurat er de mest reiseglade menneskene så tror jeg at det finnes noen tips. Jeg har tenkt en ca 10 dagers tur til New York en gang i Juli. Sannsyneligvis reise rundt 12-14 Juli. Da jeg søkte litt rundt fant jeg bare billeter i prisklassen 6k - 11k tur/retur. Det er litt mye penger for min del, er det noen tips til hvor jeg kan finne billetter til under 5k? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 stapp deg selv ned i en kasse, på en eller annen måte får du den kassen med på flyet. da slipper du tollen i tillegg! Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Du er nok litt seint ute med å bestille. De billigste billettene må ofte bestilles i mars/april seinest. Da har jeg pleid å få til mellom 3 og 4K til New York. British Airways har ofte de billigste billettene, men denne sommeren har også SAS kjørt en del gode tilbud. Sjekk på websidene dere, men jeg er redd du er for seint ute. Update : Jeg søkte på www.kilroy.no og fant billetter til 4K med air france. 11-20juli. Prøv å søke mer her med andre datoer. Flyreise har jeg kjøpt hos kilroy flere ganger og det funker fint, men ikke kjøp hotell der. Lenke til kommentar
zappo Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har hørt man må få nye pass ifra August for å få innreise til USA. Det er bare 4 Politidistrikt som kan utstede dem foreløpig, hvis ryktene er sanne. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Vil anbefale deg å søke på: REISEFEBER:NO Der fant jeg billigste bilett til USA. Det var SAS tilbud, bare at den var rundt kr1000 billigere enn SAS eget tilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå