Gå til innhold

Lost 6x05: "Lighthouse" (USA)

Anbefalte innlegg

Håper det kommer en episode som heter "The Man in Chains", hadde vært totalt epic!

Spoiler angående episodetittel:

Frem til episode 14 så er det ingen episoder som heter "The Man in Chains" Det er derimot noen veldig kule tittler fremover.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jack & Co hoppet fremover i tid, for når Kate og Miles oppdaget gropa i bakken og Miles spurte "is that the construction site?", så svarte Kate "no, that's the swan hatch, after Desmond blew it up".

Hoppet de frem i tid? Rart... alt så da ut til å fortsette nøyaktig der de slapp, så ingenting virket? Men jeg skal ikke krangle på bagateller. :p

Lenke til kommentar

Forfatterne har forresten sagt at episode 6; Sundown kommer til å bli den mest episke episoden i sesong 6!! Gleder meg enormt!

:thumbup:

Å fyy fillern, å fy fillern! Kjenner seriøst sommerfuglene i magen her nå! :cool:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Forfatterne har forresten sagt at episode 6; Sundown kommer til å bli den mest episke episoden i sesong 6!! Gleder meg enormt!

Hvor har du sett dette? har du en link?

Ikke at jeg ikke tror deg, men det hørest høyst usannsynlig ut at det er episoder fram til seriefinalen som blir mer episk enn den!

Endret av OCKi
Lenke til kommentar

Ikke at jeg ikke tror deg, men det hørest høyst usannsynlig ut at det er episoder fram til seriefinalen som blir mer episk enn den!

http://42blips.dailyradar.com/video/spoilers-damon-and-carlton-teasers-for-episode-6x06/

Tror det er denne teaseren han sier det i :yes:

EDIT:

Ikke se hele videoen, hvis dere ikke vil bli spoilet :p

Endret av nybb
Lenke til kommentar

http://42blips.dailyradar.com/video/spoilers-damon-and-carlton-teasers-for-episode-6x06/

EDIT:

Ventet med å se denne videoen til etter jeg så selve episoden for ikke å bli spoilet! :p

De sa aldri at dette var den mest episke episoden, så jeg skjønner ikke hvor du får det fra?

Lenke til kommentar

Håper det kommer en episode som heter "The Man in Chains", hadde vært totalt epic!

Spoiler angående episodetittel:

Frem til episode 14 så er det ingen episoder som heter "The Man in Chains" Det er derimot noen veldig kule tittler fremover.

Episode 9 eller 8 skal visstnok være Richard Alpert centric og inneholde flashbacks fra 1800-tallet :ermm: kilde http://lostspoilers.wikia.com/wiki/Ab_Aeterno

Endret av Moff
Lenke til kommentar

EDIT:

Ventet med å se denne videoen til etter jeg så selve episoden for ikke å bli spoilet! :p

De sa aldri at dette var den mest episke episoden, så jeg skjønner ikke hvor du får det fra?

Da var det en annen video. Jeg skrev som sagt at jeg trodde det var den videoen

Han sa noe i den duren at cliffhangeren i denne episoden var den han personlig mente ble den mest episke i s06.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...