Mokko Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Synes dette var en ganske midt-på-treet-episode. Dumt at Jack knuste speilet, hadde vært fint å se hva som var på 108 grader.. som jo også var antall minutter mellom knapp-trykkingen i "The Hatch". Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Episodene i s06, når det gjelder flashbacks/flash-sideways' gjenspeiler episodene i s01. LaX part 1 & 2 - Pilot part 1 & 2 Møte med karakterer, introduksjon i begge eps. What Kate Did - Tabula Rasa Kate på rømmen i begge eps. The Substitute - Walkabout Locke's liv. Walkabout osv. Lighthouse - White Rabbit Pappaproblemer hos Jack. Blir moro å se dette her. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 KJEEEEDELIIIIIIIG Hvor begynner man med dette... jeg er lei av at monster-john leker deilig. Jacob har fortsatt ikke klart å bli en interessant karakter. JACK er faen meg den mest irriterende personen i tv-historien de siste ti årene. For en udugelig gammal gomp. Hele handlingen i denne episoden kunne vært redusert til ti minutter. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) I og med at alt som er forskjellig mellom første og andre tidslinje er forårsaket av om øya sank eller ikke, vil jeg tro at Davids mor er Juliette. Øya sank ikke, Juliette ble aldri hentet dit, og hun kan da tilfeldigvis ha truffet og fått en sønn med Jack. Dette er den eneste logiske forklaringen jeg kan se som har en sammenheng mellom hendelsene på øya som skapte en ny tidslinje, og det at Jack nå har en sønn. EDIT: Eller kanskje Danielle Roussau? Hun kommer seg jo heller aldri til øya i den nye tidslinjen, fordi den ikke er der.. Hvordan det som skjedde på øya på 70-tallet har påvirket livet til Locke er jeg ikke sikker på, men det er jo mulig at faren aldri trengte noen ekstra nyre, eller rett og slett ble en helt annen mann, dvs. ikke en svindler - på grunn hendelsene på øya i 1977. Om faren aldri svindlet Locke for en nyre kan de ha blitt ordentlige venner, og Locke har da ikke oppsøkt og forfulgt faren, sittet utenfor huset hans i bil i evigheter osv. I og med at John ikke er opphengt i faren blir Helen hos ham i stedet for å gå fra ham, og de skal nå gifte seg. I forrige episode sa jo Helen så fint at de bare kunne "get my parents, and your dad, and do it shotgun-style in Vegas", uten at noen av dem reagerte merkelig på "and your dad", så jeg tror nok at John og pappa har blitt godvenner - om nyren er donert bort eller ikke. Endret 24. februar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) KJEEEEDELIIIIIIIG Hvor begynner man med dette... jeg er lei av at monster-john leker deilig. Jacob har fortsatt ikke klart å bli en interessant karakter. JACK er faen meg den mest irriterende personen i tv-historien de siste ti årene. For en udugelig gammal gomp. Hele handlingen i denne episoden kunne vært redusert til ti minutter. Du klaga etter forrige episoden også, alt det du sier er jeg fortsatt helt uenig i. Mib er fantastisk awsome, Jacob er en mystisk og spennende karakter. jack har tydeligvis en viktig rolle og det at han blir fortvilet over at alt går imot han er vel greit. Handlinga kunne blitt vist på 10 mn, morsom eller. Du forventer at de skal bevege seg over øya på 10 min pluss claire og flash sideways. Tror ikke det Endret 24. februar 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Sånn btw.. 4+8+15+16+23+42 = 108. Og det viser seg at navnet på nr. 108 faktisk var synlig: Nr 108: "Wallace" (streket ut): EDIT: Ok greit, spoiler funker ikke. Så, ikke les de neste linjene om du ikke er keen på å vite hvem nr. 108 er enda... --- SPOILER --- SPOILER --- SPOILER --- SPOILER Nr 108: "Wallace" (streket ut): Endret 24. februar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 En rar men aboslutt en bra episode! Morsomt å se litt mer av Hurley igjen. Må si jeg likte Jack mye mer i denne episoden også. Claire var bare greit creepy da. :O Nå er det bare å vente på recapsa!! :D Gleder meg nesten like mye til de som til neste episode x) Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) wallace nr. 108, kan være Jacob? Det hadde vært ekstase edit: også ganske interresant hvem som er på 325 grader (?), som er den graden man måtte dra i for å komme seg hjem? Endret 24. februar 2010 av Gebby Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå begynner forfatterne å få dårlig tid her. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå begynner forfatterne å få dårlig tid her. Ja. Sikker på at det ikke er tiden som begynner å få dårlige forfattere? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) wallace nr. 108, kan være Jacob? Det hadde vært ekstase edit: også ganske interresant hvem som er på 325 grader (?), som er den graden man måtte dra i for å komme seg hjem? Det har vel vært flere av disse "følg dette antalle grader for å komme hjem"-gradene, har det ikke? Les her. EDIT: 18 episoder denne sesongen, sant? Endret 24. februar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er da ingen spoiler hvem som er på 108 grader. De fleste teorier rundt om går ut på at Wallace ikke er noen spesiell. Jacob ville bare få Jack til å innse hvor spesiell han var. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 De fleste teorier ja, for alt vi vet kan Wallace være kjempeviktig, selv om jeg tviler på det selv. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Wallace er strøket ut, altså er han død. Det er vel ikke mange av de døde - bortsett fra Locke - som har betydd mye for Lost etter deres død? Når det gjelder det Jack så i speilet, kan det gjelde Christian Sheppard? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Straume er strøket ut,(Miles) det samme er Lileton(Claire/Aaron). Ingen av disse er døde. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Det nevnte både jeg og Choekass i recapene våres. Claire er nok diskvalisert på grunn av "the darkness". Miles har jeg ingen aning om, skuffet vel på et tidspunkt? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Tja, denne episoden var litt opp og ned, men alt i alt var den ganske bra. En del ting følte jeg ikke var så veeldig relevant eller interessant, da spesielt Jack sitt sideflash. Scenen oppe i fyrtårnet var super, og det var spennende å se hvor forandret Claire har blitt. Helt tydelig at mørket har tatt henne. Slutten på episoden var også helt fabelaktig, selvsagt var det Locke som var Claires venn. (Velger å bare kalle ham Locke, siden det er det Damon&Carlton selv sier at man kan kalle ham). At det er han som henger rundt med Claire er vel også en god bekreftelse på at manifestasjonen av Christian Shepard enten er MIB eller en annen som samarbeider med ham. Og nå har han også endelig funnet en vei inn i tempelet, det ligger an til mye bra framover. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er aldri skuffet over en Lost-episode og ikke denne gangen heller. Det ligger an til mye bra framover som du sier Nevnarion, men som DoktorBacon sier så begynner forfatterne å få dårlig tid. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ja, jeg føler også at de har mektig dårlig tid, det er egentlig helt sykt å tenke på at hele serien er over om 13 episoder. Samtidig er jeg jo klar over at vi ikke kommer til å få svar på alt, det er nok en del som for alltid vil ligge uavklart og som vi aldri får noen ordentlig forklaring på. Så jeg stoler på at forfatterne vet hva de driver med, de har jo visst siden sesong 3 at det skulle bli 6 sesonger, og er det som de hele tiden har sagt at de alltid har visst hvordan serien skal ende, så tror jeg nok de har greid å beregne plassen de har igjen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har sett uendelige filmer hvor man får svaret servert de siste fem minuttene. For ikke å snakke om de filmene som går opp for meg i etterkant (og makes perfect sense). Så jeg har enda håp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå