Gå til innhold

Radeon 9500 vs. Geforce TI4600?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekke helt sikker.. men jeg får 14601 i 3Dmark01SE med mitt ti4200 klokket til 300/650..

Hvis det er bare 9500 så vil jeg si at et ti4600 tar knekken på det. Ti4600 er vel kanskje ikke så god på anti aliasing og slikt, men duger da..

Lenke til kommentar
Radeon 9500 pro  :yes:

Det selges ikke lenger... Hvertfall ikke på mange webshopper...

Ikke sats på 9600 pro.. det suger max. Dårligere ytelse enn 9500 Pro.

selges ikke lenger? dei selger mange plasser enda, hvorfor skulle de slutte å selle det da? er jo det beste skjermkortet du får ytelse fothold til pris !!:yes:

gå for r9500pro, 8 pipelines, god ytelse(bedre en de andre nevnte, 9500 og ti4600, 4200-8x) sist og ikke minst, BILLI!![/b]

Lenke til kommentar

skal vi se:

2 webshops har sapphire 9500 pro

8 webshops har conect3d 9500 pro

1 webshop har Hercules 9500 pro

skal vi se 8+2+1 er altsaa = 11 for de som ikke kan regne.

I foelge prisguiden her paa hardware fins det 11 webshops som har et eller annet 9500 pro kort.

Saa ikke kom og si meg at du skal ha problemer med og anskaffe deg et radeon 9500 pro.

PS:Vet ikke hvor lenge siden den prisguiden er oppdatet men tror det ikke er saa veldig lenge siden.

Lenke til kommentar

Hei,

9500 Pro blir i aller høyeste grad solgt enda.. På PS får du Connect 3D sitt kort til 1500,- Du får helt enkelt ikke bedre ytelse enn dette for så lite penger.

Skal man handle skjermkort i budsjettklassen i dag, så er det ikke nødvendig å lure engang..

Henning

Lenke til kommentar
skal vi se:

2 webshops har sapphire 9500 pro

8 webshops har conect3d 9500 pro

1 webshop har Hercules 9500 pro

skal vi se 8+2+1 er altsaa = 11 for de som ikke kan regne.

I foelge prisguiden her paa hardware fins det 11 webshops som har et eller annet 9500 pro kort.

Saa ikke kom og si meg at du skal ha problemer med og anskaffe deg et radeon 9500 pro.

PS:Vet ikke hvor lenge siden den prisguiden er oppdatet men tror det ikke er saa veldig lenge siden.

Gå på de 11 webshoppene å se selv, ikke alle de har det.

PSdata har det ikke inne.

PCbutikken har det ikke inne/bestillingsvare.

Vaagen consulting har det ikke inne.

PCmax har det som bestillingsvare.

Vsdata har det ikke inne/bestillingsvare.

Dette er bare for å nevne noen. Prisguiden er ikke så oppdatert slik den burde ha vært.

Hos mange av de som selger 9500 pro så er kortet ubekreftet en eller annen dato. Kortet er på vei ut, og de få som har korta inne har kanskje 5-10 kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...